رقیب آنر، گلکسی زد فلیپ 6 دارای صفحه نمایش بزرگی است

گلکسی زد فلیپ 6 زمانی که اواخر امسال به طور رسمی عرضه شود، شاهد رقابت از همه بخش‌ها خواهد بود. یکی از دستگاه های رقیب Honor Magic V Flip است که قرار است اواخر این ماه در چین عرضه شود و دارای صفحه نمایش پوششی عظیمی است که از نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 کوتوله می کند.

البته همانطور که در مورد گوشی‌های تاشو موتورولا دیدیم، برند چینی آنر طرحی را انتخاب کرده است که دوربین‌های عقب دستگاه را در داخل صفحه نمایش قرار می‌دهد، بنابراین نمایشگر یک مانع بزرگ دارد که اندازه بزرگ‌تر را تا حدودی بی‌معنی می‌کند.

وقتی دوربین ها جلوی صفحه نمایش کاور را بگیرند بزرگتر بهتر نیست

در واقع، دوربین ها فضای زیادی را اشغال می کنند که به نظر می رسد Honor مجبور شده است فلاش دوربین را در نیمه پایینی گوشی قرار دهد. این رویکرد منحصربه‌فردی است که قبلاً ندیده‌ایم، اگرچه نمی‌توان گفت که فاصله طولانی‌تر بین لنزهای دوربین و فلاش تأثیر منفی بر عکس‌هایی که با روشن بودن فلاش گرفته می‌شود یا خیر.

آنر مجیک وی فلیپ و گلکسی زد فلیپ 6 از نظر تعداد دوربین ها در موقعیتی برابر خواهند بود. Magic V Flip دارای دو دوربین در پشت است که یکی از آنها دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است. هنوز مشخص نیست که دوربین دیگر برای چه چیزی ساخته شده است، اما می‌توان انتظار داشت که وظایف عکاسی فوق عریض را انجام دهد. جزئیات مربوط به دوربین جلو نیز در دسترس نیست.

گلکسی زد فلیپ 6 همچنین دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این اولین باری است که دوربین اصلی از زمان آغاز به کار سری گلکسی زد فلیپ ارتقاء قابل توجهی دریافت می کند. انتظار نمی رود دوربین های فوق عریض و سلفی تغییر کنند.

باید دید Galaxy Z Flip 6 و Honor’s Magic V Flip در سایر زمینه ها چگونه با هم مقایسه خواهند شد. Magic V Flip به صورت پیش فرض دارای 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود و انتظار می رود که دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 66 وات باشد، بنابراین اگرچه تجربه دوربین ممکن است تفاوت چندانی نداشته باشد، Galaxy Z Flip با در نظر گرفتن مشخصات کامل، 6 احتمالاً به طور قابل توجهی کمتر چشمگیر به نظر می رسد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.