تلگرام چت ربات Copilot را در داخل اپلیکیشن معرفی می کند

مایکروسافت در جریان رویداد اخیر خود از ویژگی‌های هوش مصنوعی زیادی خبر داد. این غول فناوری اکنون اعلام کرده است که چت بات Copilot را در اپلیکیشن تلگرام ادغام کرده است. یک اضافه جالب، باید بگویم. پیش از این، ربات چت با برنامه هایی مانند آفیس و بینگ ادغام شده بود. اکنون کاربران می توانند مستقیماً از چت ربات Copilot در خود برنامه تلگرام استفاده کنند.

کاربران تلگرام چگونه می توانند از Copilot بهره مند شوند؟

چت ربات Copilot مایکروسافت مبتنی بر GPT-4 OpenAI است. کاربران می توانند با استفاده از قابلیت های آن کار خود را با اپلیکیشن تلگرام بسیار آسان کنند. کاربران می توانند از طریق یک مکالمه ساده سوالات خود را از چت بات بپرسند و در مورد اطلاعات مورد نیاز به آنها کمک می کند.

چگونه کاربران می توانند به چت ربات Copilot دسترسی داشته باشند؟

برای دسترسی به چت بات، کاربران باید با استفاده از شماره موبایل خود وارد تلگرام شوند. کاربران می توانند به راحتی از طریق برنامه تلگرام و همچنین نسخه دسکتاپ به چت بات Copilot دسترسی داشته باشند. با این حال، در حال حاضر فقط به عنوان یک پروژه بتا در دسترس است و به زودی برای مخاطبان انبوه عرضه خواهد شد. به علاوه، این یک ویژگی رایگان است.

قابلیت های چت بات Copilot در تلگرام چیست؟

چت ربات Copilot در تلگرام می تواند پاسخ های متنی ایجاد کند. در حال حاضر نمی تواند تصاویر تولید کند. شاید، این ویژگی در آینده درست مانند اینکه اکنون به لطف هوش مصنوعی متا می‌توانیم در واتساپ تصاویر تولید کنیم، عرضه شود.

این غول فناوری با به اشتراک گذاشتن این خبر از طریق یک پست وبلاگ اخیر، گفت: «Copilot برای تلگرام از زبان طبیعی برای ارائه پاسخ در مورد طیف وسیعی از موضوعات، از جستجوی دانش گرفته تا نکات سفر، به‌روزرسانی‌های ورزشی و توصیه‌های فیلم، استفاده می‌کند. اجازه دهید Copilot تجربه تلگرام شما را با کمک سریع و کنجکاوی بی پایان خود بهبود بخشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.