معرفی 5 بازی برتر اول شخص اندرویدی

بازی های اول شخص، همیشه از محبوبیت خاصی برخوردار بودند. این بازی ها به دلیل طراحی عالی و بی نقص خود، به شما این امکان را می دهند تا از اکشن های پر زد و خورد لذت ببرید و با این روش بتوانید اوقات فراغت خود را سپری کنید. در این مقاله به معرفی 5 بازی برتر اول شخص اندرویدی خواهیم پرداخت که از نظر کاربران به عنوان بهترین بازی های این سبک شناخته می شوند. این بازی ها از نظر گرافیک، طراحی، گیم پلی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و می توانند تا مدت ها شما را سرگرم کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بازی Arena Breakout: Realistic FPS

آرنا بریک اوت یکی از آثار محبوب استودیوی Level Infinite است. این بازی از نظر گیم پلی شباهت های زیادی به اسکیپ فرام تارکو دارد. در این بازی شما با ورود به نقشه و جمع آوری منابع مختلف، می توانید غنیمت های جنگی بسیاری را کسب کنید. در این بین اگر کشته شوید تمام منابع و آیتم های شما از دست می رود به همین دلیل باید بسیار مراقب دیگر بازیکنان باشید. در این بازی یک سیستم جمع آوری لوت مناسب نیز قرار داده شده است و اگر شما بتوانید صحیح و سالم از نقشه بازی خارج شوید، می توانید این منابع را مدیریت و از آنها برای پیشروی در بازی استفاده کنید.

این بازی تلاش زیادی بر روی واقع گرایانه بودن داشته است. به گونه ای که شما حرکات بسیار کوچک و ریز و حتی صداهای کوتاه و خفیف را نیز می توانید به دقت بشنوید. جمع آوری منابع و وارد شدن به یک نقشه، نیاز به برنامه ریزی دارد و شما در طولانی مدت می توانید با جمع آوری این آیتم ها، بهترین سلاح ها و لباس ها را برای خودتان انتخاب کنید و سپس راحت تر به بازی کردن بپردازید.

بازی Call of Duty: Warzone Mobile

بازی ندای وظیفه، بالاخره بعد از حواشی بسیار زیاد، پا به عرصه گوشی های اندروید گذاشت. این بازی با تفاوت های بسیار زیادی که در جزئیات ارائه می دهد به عنوان یکی بهترین گیم های اول شخص در جهان شناخته می شود. در این بازی می توانید به صورت تکی یا گروهی به مبارزه بپردازید. خوشبختانه این بازی به دلیل سبک خاص و مدرن خود، توانسته است از نظر گیم پلی جهش بسیار خوبی داشته باشد.

همچنین قابلیت پشتیبانی از کراس اور و وجود جزئیات بسیار زیاد در ساختمان ها، آیتم ها و سلاح ها باعث شده است تا بازیکنان بتوانند تجربه بهتری داشته باشند. به طور کلی تلاش زیادی برای بهبود گیم پلی این بازی شده است تا بازیکنان بتوانند احساس خوبی در آن داشته باشند. در این بازی امکان خرید اسکین یا اتصال اکانت خود به سرویس کنسول های مختلف وجود دارد. به همین دلیل با یک اکانت می توانید، از کنسول یا سیستم درون برنامه ای بازی خرید کنید.

بازی Rainbow Six Mobile

رینبو یکی از بازی های محبوب رایانه های شخصی به حساب می آید. این بازی به دلیل طراحی خارق العاده، مدت زیادی است که در بین طرفداران بازی های اول شخص جا خوش کرده است. در این بازی شما در قالب دو تیم وارد محیط می شوید و می توانید با تجربه کردن حالت های مختلف، با سایر بازیکنان بازی کنید.

در این بازی اپراتورهای زیادی وجود دارد که هرکدام دارای نقاط ضعف و قوت خود هستند که در هر دست شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این بازی مانند کانتر است، اما به دلیل وجود استراتژی و احتمال کشته شدن تنها با یک تیر وجود دارد، به همین دلیل باید دقیق حرکت کنید و مراقب دشمنان خود باشید. یکی از ویژگی های جالب این بازی وجود درون و دوربین مداربسته می باشد که با آن می توانید داخل ساختمان ها یا محیط هایی که احتمال وجود دشمن در آنها زیاد است را بررسی کنید.

بازی Apex Legends Mobile

ایپکس لجندز یکی از بازی های محبوب سبک بتل رویال و اول شخص محسوب می شود که به دلیل بالا و پایین های بسیاری که داشت، به عنوان یکی از چالش برانگیزترین بازی های این سبک شناخته می شود. در این بازی لجندهای مختلفی وجود دارند که شما در هر بار بازی می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و در قالب گروهی یا به صورت انفرادی شروع به بازی کنید. این بازی به گونه ای است که با فرود آمدن بر روی نقشه، باید شروع به جمع آوری آیتم و سلاح کنید.

همچنین هر کدام از لجندها دارای قدرت های مخصوص به خود هستند، برخی قدرت دفاعی دارند و برخی قدرت حمله و تخریب پذیری، به همین دلیل می توانید با انتخاب یکی از این شخصیت ها، سیستم مبارزه خود را مشخص کنید. این بازی از نظر گرافیکی و صداگذاری در سطح بسیار خوبی است و شما شاهد اکشن های سریع و بسیار جذابی خواهید بود که هر فردی را مشتاق می کند تا بیشتر در دنیای این بازی غرق شود. این بازی همچنین بخش داستانی را نیز به صورت روایتی در اختیار کاربران قرار می دهد تا دلیل حضور شخصیت های مختلف را به کاربران توضیح دهد. به طور کلی تجربه ایپکس می تواند برای بسیاری از افراد جذاب و دیدنی باشد.

همچنین برای خرید جم بازی های موبایل می توانید به سایت ونوم استور https://venomstore.ir/ مراجعه کنید و با بهترین قیمت برای انواع بازی های موبایلی الماس و جم تهیه کنید.

بازی Critical Ops

اگر عاشق سری کانتر هستید، می توانید Critical Ops را بر روی گوشی های اندرویدی خود تجربه کنید. به عنوان آخرین بازی، به سراغ یکی از بهترین بازی های اول شخص رفته ایم. در این بازی دو گروه وجود دارند که هرکدام وظایف خاصی را دارند و شما در قالب تیم های مختلف باید بر تیم حریف غلبه کنید. جزییات گرافیکی و صداگذاری در این بازی بسیار خود طراحی شده اند و این نکته می تواند شما را مجذوب خود کند.

در این بازی مدهای مختلفی برای بازی کردن وجود دارد. به عنوان مثال می توانید به صورت کلاسیک همانند کانتر در دو گروه تروریست و استرایک حضور پیدا کنید و با خنثی سازی یا قرار دادن بمب، مراحل بازی را به نفع تیم خود پیش ببرید. یکی از مزیت های اصلی این بازی، واقع گرایانه بودن آن است. به گونه ای که سلاح ها دارای لگدهای اصولی و اختصاصی خود هستند و در هر راند شما بسته به نیاز خود می توانید یکی از این سلاح ها را انتخاب کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.