Galaxy S23 می تواند برخی از ویژگی های AI را از Galaxy S24 دریافت کند

چند هفته پیش، سامسونگ از سری گلکسی اس 24 رونمایی کرد که دارای چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله ترجمه بلادرنگ زبان در حین تماس‌های صوتی، خلاصه‌سازی یادداشت‌ها، کمک گرامر در هنگام پیام‌رسانی و ویرایش تصویر با استفاده از هوش مصنوعی است.

معمولاً برخی از ویژگی‌های جدید برای گوشی‌های گلکسی موجود منتشر می‌شوند، اما سامسونگ فاش نکرد که آیا این ویژگی‌های هوش مصنوعی به گوشی‌های پیشرفته موجود نیز می‌آیند یا خیر. با این حال، اکنون اطلاعاتی در این مورد داریم.

ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy S24 احتمالاً با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به Galaxy S23 می‌آیند

طبق وب‌سایت سامسونگ (از طریق @tarunvats33)، گلکسی اس 23 اولترا دارای برخی ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی از جمله Circle To Search، Live Translation، Note Assist و Photo Assist خواهد بود. این وب سایت می گوید این ویژگی ها به زودی ارائه می شوند، اما هیچ جدول زمانی خاصی ندارد.

در یک جدول مقایسه، سامسونگ اشاره می‌کند که این ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی به گلکسی اس 22 اولترا، گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 نمی‌آیند. به احتمال زیاد این ویژگی‌های هوش مصنوعی به گلکسی A34 و گلکسی A54 نمی‌آیند.

مقایسه ویژگی های Samsung Galaxy S23 AI - چیکاو

سامسونگ می‌تواند این ویژگی‌های هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی One UI 6.1 در سری Galaxy S23 عرضه کند. این شرکت کره جنوبی اشاره کرده بود که به‌روزرسانی One UI 6.1 قبل از پایان نیمه اول سال جاری برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های سازگار منتشر خواهد شد.

Circle to Search، Live Translation، Note Assist و Photo Assist چیست؟

Circle to Search قابلیتی است که به شما امکان می دهد هر چیزی را که با محتوای آن مطابقت دارد در هر قسمت از صفحه جستجو کنید. این توسط گوگل پشتیبانی می شود و بسیار شبیه به لنز گوگل است، اما سریعتر اجرا می شود. این ویژگی چند روز پیش برای سری پیکسل 8 منتشر شد. ترجمه زنده امکان ترجمه بی‌درنگ زبان را در حین تماس‌های صوتی فراهم می‌کند و می‌تواند برای تماس‌گیرندگان هر دو طرف تماس، یک زبان را به زبان دیگر ترجمه کند.

ویژگی Note Assist می‌تواند متن داخل Notes سامسونگ را خلاصه کند و آن را در قالب‌های خوانا مرتب کند. ویژگی Photo Assist با استفاده از هوش مصنوعی به شما امکان می دهد زاویه تصاویر را تنظیم کنید و فضای خالی را با محتوای هوش مصنوعی Generative پر کنید تا با صحنه مطابقت داشته باشد. همچنین به شما این امکان را می دهد که اشیاء را در یک تصویر بردارید و مکان یا اندازه آنها را تنظیم کنید و همچنین به شما امکان می دهد اشیاء یا افراد ناخواسته را از تصویر حذف کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.