به‌روزرسانی غیرمعمول گلکسی تب S6 لایت (2024) به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود

شواهد نشان می دهد که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه مجدد گلکسی تب اس 6 لایت یا حداقل عرضه یک جانشین به بازار است. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، گزارش‌ها و رویدادهای اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ این تبلت قدیمی را برای عرضه در سال 2024 به‌روزرسانی می‌کند و اخیراً گلکسی تب اس 6 لایت (2024) ادعایی در انجمن گواهی‌نامه جهانی (GCF) نشان داده شده است.

این تبلت با شماره مدل GCF با شماره SM-P625 ظاهر شد. مورد دوم نشان می دهد که نسخه تایید شده دارای اتصال 4G است. اما در مورد شماره مدل ها بعداً بیشتر می شود.

هیچ جزئیات دیگری توسط GCF (از طریق NashvilleChatter) فاش نشد، اما این همه ماجرا نیست.

این تبلت به روز شده عجیب در اواخر ژانویه در حال قدم زدن در بنچمارک آنلاین Geekbench نیز مشاهده شد. ورودی بنچمارک تصویر بهتری از مشخصات تبلت به ما می دهد.

ورودی Geekbench دارای شماره مدل SM-P620 است که باید با به‌روزرسانی Galaxy Tab S6 Lite فقط با Wi-Fi مطابقت داشته باشد. این بنچمارک نشان می دهد که این تبلت از تراشه اگزینوس 1280، 4 گیگابایت رم و اندروید 14 بهره می برد.

Galaxy Tab S6 Lite اصلی (SM-P610 / SM-P615) تقریباً چهار ساله است. این گوشی با تراشه اگزینوس 9611 و اندروید 10 عرضه می شود.

دو سال پس از عرضه، سامسونگ تب اس 6 لایت را با مدل 2022 (SM-P613 / SM-P619) به روز کرد که بسته به گزینه های اتصال، با نسخه جدیدتر سیستم عامل اندروید 12 و تراشه اسنپدراگون 720G یا 732G عرضه شد.

با توجه به این شماره مدل ها، منطقی است که نتیجه بگیریم که شماره مدل های SM-P620 و SM-P625 که در GCF و Geekbench کشف شده اند، متعلق به یک تازه سازی هستند و ممکن است به عنوان Galaxy Tab S6 Lite (2024) وارد بازار شوند. سامسونگ این موضوع را تایید نکرده است، اما این جایی است که تا به حال پیشرو بوده است.

اینکه آیا این مدل جدید Galaxy Tab S6 Lite (2024) چیزی بیشتر از نسخه و تراشه سیستم عامل جدیدتر برای ارائه خواهد داشت یا خیر، هنوز مشخص نیست. اما اگر قیمت مناسبی داشته باشد، ممکن است برای خریداران تبلت با بودجه ای که به دنبال تخته ای سازگار با S Pen هستند، ارزش پیشنهادی مناسبی داشته باشد.

شایعات همچنین می گویند که سامسونگ ممکن است گلکسی واچ 4 را برای عرضه مجدد در سال 2024 در کنار تب اس 6 لایت به روز کند، اما زمان نشان خواهد داد که آیا این درست است یا ایده خوبی است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.