با گرفتن اسکرین شات از تصاویر پروفایل در واتساپ خداحافظی کنید

 

واتساپ تغییر جدیدی را در برنامه ارائه می کند که کاربرانی که به حفظ حریم خصوصی علاقه دارند از آن استقبال خواهند کرد. این شرکت ویژگی یا محدودیت جدیدی را معرفی کرده است که از گرفتن اسکرین شات از تصاویر نمایه جلوگیری می کند.

 

واتساپ چند سال پیش گزینه ذخیره یا دانلود تصاویر پروفایل دیگران را برای کاربران حذف کرد و اکنون یک گام جلوتر رفته و یک گاردریل دیگر اضافه می کند. این برنامه اکنون به هنگام تلاش برای گرفتن اسکرین شات از یک عکس نمایه هشدار می دهد.

به نظر نمی‌رسد که واتساپ در صورت تلاش برای گرفتن اسکرین شات از تصویر خود، کاربر مربوطه را مطلع نمی‌کند و همچنین به نظر می‌رسد به طور پیش‌فرض اسکرین‌شات‌ها را برای همه مسدود می‌کند. با این حال، فعلاً فقط نسخه بتای برنامه برای اندروید این ویژگی را دریافت می کند و ممکن است مدتی طول بکشد تا برنامه پایداری که میلیاردها نفر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند شروع به مسدود کردن اسکرین شات های عکس پروفایل کند.

مانند هر برنامه دیگری با چنین اقدامات امنیتی، هیچ چیز نمی‌تواند مانع از گرفتن عکس نمایه شما با تلفن دیگری شود، بنابراین بهتر است از استفاده از تصاویری که نمی‌خواهید با افرادی که نمی‌خواهید به اشتراک گذاشته شوند، خودداری کنید. همچنین می‌توانید افرادی را که می‌توانند تصویر نمایه شما را از منوی تنظیمات » حریم خصوصی واتساپ مشاهده کنند، سفارشی کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.