بنچمارک برخی از مشخصات گلکسی F15 را تایید می کند

سامسونگ در سال 2024 به دنبال تغییر عادت خود در پر کردن برخی از بازارها با چندین اسپین آف از گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و میان رده گلکسی A خود نیست، همانطور که وجود گلکسی F15 و گلکسی M15 مشهود است.

F15 یک گلکسی A15 تغییر نام تجاری برای خرده فروش هندی Flipkart خواهد بود (M15 در آمازون فروخته خواهد شد). طراحی و انتخاب رنگ آن اخیراً به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و یک ورودی بنچمارک برای دستگاه در وب سایت Geekbench اکنون برخی از مشخصات آن را تأیید می کند.

گلکسی F15 مجهز به MediaTek 6100+ است، یک نسخه مجهز به 5G از چیپست Helio G99 با دو هسته عملکرد با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته کم مصرف با سرعت کلاک 2 گیگاهرتز. واحد بنچمارک شده دارای 4 گیگابایت رم بود، اما گلکسی A15 در پیکربندی های رم 4 گیگابایت، 6 گیگابایت و 8 گیگابایت عرضه می شود و می توانیم گزینه های مشابهی را برای F15 انتظار داشته باشیم.

بقیه مشخصات نیز باید با A15 مطابقت داشته باشد، اگرچه باتری باید مانند M15 از 5000 میلی آمپر ساعت به 6000 میلی آمپر ساعت برسد. فقط انتظار هیچ تغییری در سرعت شارژ نداشته باشید (سامسونگ همچنان از شارژ 25 واتی برای اکثر گوشی ها استفاده می کند) یا شارژر در جعبه.

گلکسی A15 یکی از اولین گوشی‌هایی بود که اندروید 14 را به طور کامل راه‌اندازی کرد، اما طبیعتاً هر زمان که F15 به طور رسمی ظاهر شود، چنین نخواهد بود. با این حال، با وجود اینکه بعد از گلکسی S24 عرضه می شود، F15 احتمالاً One UI 6.0 را مانند همتای سری A خود اجرا می کند و بعداً One UI 6.1.1 را به عنوان یک به روز رسانی نرم افزار دریافت می کند.

در مورد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، گلکسی A15 ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ است که واجد شرایط چهار نسل ارتقاء اندروید است. انتظار می رود همین امر در مورد گلکسی F15 نیز صادق باشد.

عرضه گلکسی F15 قریب الوقوع است، زیرا صفحات پشتیبانی این دستگاه اخیراً در وب سایت سامسونگ هند منتشر شده است و M15 باید مدت کوتاهی پس از آن منتشر شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.