برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy S24 با هر زبانی کار نمی‌کنند

پرچمداران جدید گلکسی S24 سامسونگ و به‌روزرسانی One UI 6.1 دارای چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی هستند که توسط مدل‌های زبان بزرگ (LLM) طراحی شده‌اند.

این ابزارهای هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهند که از طریق ترجمه زنده با مردم به زبان‌های دیگر ارتباط برقرار کنند، ضبط‌های صوتی را رونویسی کنند، اسناد را قالب‌بندی و خلاصه کنند و موارد دیگر. با این حال، این ویژگی ها از تعداد محدودی زبان پشتیبانی می کنند.

ممکن است هوش مصنوعی Galaxy S24 شما را درک نکند

اگر نمی‌دانید که آیا می‌توانید از همه این ابزارهای هوشمند جدید هوش مصنوعی به زبان مادری خود در Galaxy S24 و در One UI 6.1 استفاده کنید یا خیر، در اینجا به تفکیک کامل از زبان‌هایی که پشتیبانی می‌شوند، اشاره می‌کنیم.

تجربه مولد جستجو (پاسخ‌های عمیق و جستجوی مکالمه) – در 127 کشور به جز اروپا و استرالیا و هفت زبان انگلیسی، هندی، اسپانیایی، پرتغالی، اندونزیایی، ژاپنی و کره‌ای پشتیبانی می‌شود.

ترجمه زنده در تماس های تلفنی – چینی، انگلیسی (هند، بریتانیا، ایالات متحده)، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، اسپانیایی، تایلندی، ویتنامی.

Note Assist و “Straighten” به همه زبان ها موجود است.

Note Assist «تراز کردن حروف» و «اصلاح شکل حروف» به زبان‌های کره‌ای، چینی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، انگلیسی، هنگ‌کنگی و تایوانی موجود است.

نکته Assit “کلمات فضایی یکنواخت” از زبان های کره ای، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی و انگلیسی پشتیبانی می کند.

عملکرد برچسب بلندگو برای ضبط صدا – به زبان های کره ای و انگلیسی پشتیبانی می شود.

ترجمه گفتگوی بی‌درنگ برای پیام‌های سامسونگ، پیام‌های گوگل، چت گوگل، کاکائو تاک، واتس‌اپ، سیگنال، اینستاگرام، پیام‌های زنده و تانگو – زبان‌های پشتیبانی‌شده شامل چینی، انگلیسی (هند، بریتانیا، ایالات متحده)، فرانسوی، آلمانی، هندی، ایتالیایی ، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، اسپانیایی، تایلندی، ویتنامی.

سامسونگ ممکن است بعداً از زبان‌های بیشتری پشتیبانی کند، اما این به احتمال زیاد به Google بستگی دارد. این ویژگی‌های هوش مصنوعی محاوره‌ای به شدت به مدل زبان بزرگ گوگل متکی هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.