Galaxy S24 دارای حالت های ضبط دوگانه و دوربین ارتقا یافته Single Take است

سامسونگ چندین ویژگی جدید و بهبود یافته را با سری گلکسی اس 24 معرفی کرده است. جدیدترین سری گوشی های پرچمدار این شرکت دارای صفحه نمایش روشن تر، دوربین های بهتر، عملکرد سریع تر، عمر باتری بیشتر و ده ها ویژگی مجهز به هوش مصنوعی است. از جمله ویژگی‌های بهبود یافته دوربین می‌توان به تصویربرداری بهتر در نور کم و انعطاف‌پذیری بالاتر در هنگام ضبط ویدیو اشاره کرد.

برخی از ویژگی‌های دوربین، از جمله قابلیت جابه‌جایی بین همه دوربین‌ها در حین ضبط ویدیوهای 4K 60 فریم بر ثانیه و امکان گرفتن تصاویر پرتره و فیلم‌های بهتر در نور کم با استفاده از دوربین تله‌فوتو، به Galaxy S24 Ultra محدود شده‌اند. با این حال، حالت‌های Dual Recording و دوربین ارتقا یافته Single Take در هر سه گوشی سری Galaxy S24 در دسترس هستند.

سامسونگ در گلکسی S24، Director’s View را با Dual Recording جایگزین کرد

حالت دوربین Director’s View که با سری گلکسی S21 عرضه شد، با حالت Dual Recording در گلکسی S24 جایگزین شده است. نمایش کارگردان به کاربر اجازه می دهد تا فید ویدیویی را از تمام دوربین های عقب به طور همزمان ببیند و مطابق با نیاز خود انتخاب کند. حالت جدید ضبط دوگانه گلکسی اس 24 به کاربر اجازه می دهد تا همزمان از دو دوربین پشتی فیلم بگیرد، به این معنی که هر دو نما به یکباره ضبط می شوند و کاربران مجبور نیستند بین دو زاویه یا پرسپکتیو دوربین را انتخاب کنند.

این حالت جدید فیلمبرداری در گلکسی S24، Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra در دسترس است.

گلکسی اس 24 حالت دوربین تکی را بهبود داده است

سامسونگ حالت دوربین تکی را با گلکسی اس 20 معرفی کرد و بعداً آن را به گلکسی اس 10 و سری گلکسی نوت 10 گسترش داد. البته در بسیاری از گوشی های میان رده و تمامی گوشی های رده بالا موجود است. هنگامی که روی دکمه گرفتن در حالت Single Take کلیک می کنید، با استفاده از دوربین های عقب، تصاویر و ویدیوهای کوتاهی را می گیرد.

جدا از عکس‌ها و فیلم‌های استاندارد، بسته به صحنه و موقعیت، با فیلترها یا حالت‌های خاصی (مانند حالت پرتره) نیز تصاویر و ویدیوها را می‌گیرد. با حالت ارتقا یافته Single Take که در سری گلکسی S24 موجود است، دوربین می‌تواند با استفاده از تمام دوربین‌های دستگاه (از جمله دوربین‌های جلو و عقب) تصاویر و فیلم‌برداری کند.

مشخص نیست که آیا این ویژگی برای گوشی‌های هوشمند گلکسی موجود یا قدیمی‌تر عرضه می‌شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.