جام ملت های قطر و تخفیف های هیجان انگیز

قطر کشوری در حاشیه خلیج فارس است و در حال حاضر یکی از توریستی ترین کشورهای عربی در جهان است. شاید کسی باور نمی کرد که روزی قطر میزبان رقابت های جام جهانی شود. اما قطر در مدت زمان کم توانست چنان تغییراتی در ساختار خود ایجاد کند که همه چیز را برای جام جهانی آماده کند. انواع ورزشگاه های بسیار مدرن در سراسر این کشور ساخته شد. ورزشگاه هایی که به تنهایی خود می توانند یک جاذبه گردشگری باشند. حال قطر میزبان جام ملت های آسیاست. جام ملت های 2024 در قطر باعث شده تا بسیاری از افراد با تور قطر به این کشور کوچک اما مدرن سفر کنند. با یک تور هم می توانید سیاحت کنید و هم می توانید از نزدیک شاهد رقابت های هیجان انگیز قطر باشید.

آیا می توان در حال حاضر بلیط هواپیما قطر را ارزان تر خریداری کرد؟

بسیاری از افراد که قصد سفر به قطر را دارند، به دنبال راهی برای ارزان تر سفر کردن به این کشور هستند. تنها راه ارزان تر سفر کردن به قطر این است که قیمت تور قطر را با نازلترین پیدا کنید. برای این کار می توانید به آژانس گردشگری سفرمی مراجعه کنید. چرا که قیمت تورهای این آژانس نسبت به همه آژانس ها ارزان تر و صد البته با کیفیت تر است.

راه دیگری که به ارزان تر شدن بلیط هواپیما منجر می شود، خرید بلیط هواپیما لحظه آخری است. که با توجه به استقبال مردم در این دوره رقابت ها و شروع جام ملت های آسیا، امکان خرید بلیط لحظه آخری وجود ندارد. بلیط لحظه آخری زمانی ارائه می شود که تقاضا کمتر از حدی باشد که تخمین زده شده است. اما به خاطر جام ملت های آسیا، در حال حاضر به سختی بلیط هواپیما پیدا می شود.

هزینه های سفر به قطر چقدر است؟

اگر می خواهید رزرو تور قطر را با اطمینان انجام دهید، باید از هزینه های سفر به قطر به طور کامل مطلع باشید و پس از آن اقدام به رزرو کنید. هزینه های سفر برای هر نفر حدودا 1300 دلار است. برای یک زوج نیز 2400 دلار این هزینه ها تخمین زده شده است. اما این در حالی است که شما به صورت شخصی به قطر سفر کنید. اگر با تور قطر به این کشور سفر کنید، هزینه های شما بسیار ارزان تر خواهد شد. درواقع تورها به صورت عمومی با هتل ها و ایرلاین ها قرارداد دارند. به همین دلیل شامل تخفیفات ویژه ای می شوند. مثلا اگر قرار است که یک اتاق در هتل برای شما شبی 50 دلار باشد، اگر با تور گردشگری به آن جا سفر کنید برای شما شبی 25 دلار خواهد افتاد. درواقع با تور بیشتر هزینه های سفر شما که مربوط به مکان استراحت و پرواز است، تا حد زیادی کاهش می یابد.

ورزشگاه های قطر که در آن رقابت های جام ملت های آسیا برگزار می شود

یکی از جذاب ترین بخش سفر به قطر این است که در بهترین ورزشگاه های دنیا شاهد رقابت های جام ملت های آسیا خواهید بود. همه چیز در ورزشگاه های این کشور مدرن و با تکنولوژی روز ساخته شده است. نه تنها لذت تماشای رقابت ها را خواهید داشت، بلکه با حضور در این ورزشگاه ها احساس متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

استادیوم های قطر

استادیوم الجنوب که در شهر الوکره قرار گرفته، با گنجایش 40 هزار تماشاگر یکی از مجموعه های بزرگ ورزشی در قطر محسوب می شود. البته این ورزشگاه قرار است برای اینکه کیفیت بالاتری داشته باشد، 20 هزار صندلی از آن خارج شود و به شهرهای دیگری برده شود. دلیل این فشرده بودن صندلی ها به خاطر رقابت های جام جهانی بود که نیاز آن را توجیه می کرد.

یکی دیگر از ورزشگاه های بسیار جذاب در قطر که به خاطر میزبانی جام جهانی 2022 ساخته شده است، استادیوم الخلیقه است. این استادیوم در قطر واقع شده است و ظرفیت پذیرش 40 هزار تماشاگر را دارد. از نظر معماری بسیار زیبا و مدرن است و بخشی از فرهنگ قطر را نشان می دهد.

استادیوم البیت، استادیوم بنیاد قطر، استادیوم راس ابو عبود، ورزشگاه لوسیل و استادیوم الثمامه از دیگر استادیوم های ورزشی مدرن در این کشورند که در حال حاضر میزبان رقابت های جام ملت های آسیا هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.