بررسی جزئیات دوربین های سری ریلمی 12 پرو

ریلمی دیروز پیش نمایش رسانه ای را برای جزئیات فناوری دوربین پریسکوپی که در سری Realme 12 Pro استفاده می شود برگزار کرد.

سری ریلمی 12 پرو احتمالاً شامل Realme 12 Pro و +Realme 12 Pro خواهد بود. این مجموعه از سنسور Sony IMX890 با OIS برای دوربین اصلی با فاصله کانونی معادل 24 میلی متر استفاده می کند. دوربین پریسکوپ از سنسور OV64B استفاده خواهد کرد.

جزئیات دوربین های سری Realme 12 Pro، انتظار می رود در ماه جاری عرضه شود

جزئیات دوربین های سری Realme 12 Pro، انتظار می رود در ماه جاری عرضه شود - چیکاو

ریلمی می گوید که اجرای دوربین پریسکوپ در سری Realme 12 Pro همانند GT5 Pro پرچمدار است. این برند همچنین گفت که این سری از حالت پرتره 3 برابری با فاصله کانونی 71 میلی‌متر بهره می‌برد و واحد تله فوتو زوم دیجیتال تا 120 برابر را تسهیل می‌کند.

سری Realme 12 Pro همچنین دارای یک دوربین فوق عریض است که همراه با واحد تله فوتو پریسکوپ، زوم بدون اتلاف در 0.6x، 1x، 2x، 3x، و 6x را ارائه می‌کند و تجربه عکاسی با زوم بدون اتلاف فاصله کانونی را ارائه می‌کند. قابل مقایسه با دستگاه های پرچمدار.”

ریلمی علاوه بر جزئیات سیستم دوربین، طراحی نسخه آبی زیردریایی یک گوشی هوشمند سری Realme 12 Pro را نیز فاش کرد که احتمالاً مدل پرو پلاس است. این مجموعه با همکاری استاد طراحی ساعت های لوکس اولیویر ساوئو طراحی شده است.

ریلمی اعلام کرد که این مجموعه دارای قاب فلوت طلایی با برش CNC، صفحه براق براق، چرم گیاهی ممتاز و یک دستبند جشن سه بعدی خواهد بود.

صفحه رویداد راه‌اندازی شده توسط Realme در وب‌سایت هندی خود می‌گوید: «در XX ژانویه 2024 می‌بینیم»، که نشان می‌دهد سری Realme 12 Pro در اواخر این ماه عرضه می‌شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.