مانیتور هوشمند M8 سامسونگ با صدای فضایی می تواند در طول تمرین کمک کند

سامسونگ از مانیتور هوشمند جدید خود به نام M8 رونمایی کرد، مانیتوری که برای کسانی طراحی شده است که می‌خواهند نمایشگرشان به عنوان یک تلویزیون هوشمند دو برابر شود. در حاشیه نمایشگاه CES 2024 که در حال انجام است، سامسونگ ارتقای جزئی را در مانیتور هوشمند محبوب M8 خود ارائه کرده است که یکپارچگی عمیق‌تر با اکوسیستم پوشیدنی‌های خود را به ارمغان می‌آورد.

بیایید نگاهی به ویژگی های مانیتور هوشمند M8 (M80D) بیندازیم.

مانیتور هوشمند M8 (M80D) دارای صدای 360 و همگام سازی تمرین با Galaxy Watch است.

مانیتور هوشمند سامسونگ M8 M80D 2024 - چیکاو

نسخه جدید مانیتور هوشمند M8 برای سال دارای شماره مدل M80D است. به نظر می رسد شبیه مانیتور هوشمند M8 سال گذشته (M80C) باشد، اما از طریق ویژگی 360 Audio سامسونگ از صدای مکانی پشتیبانی می کند. این بدان معناست که وقتی Galaxy Buds سازگار را با مانیتور از طریق بلوتوث جفت می‌کنید، می‌توانید صدای فضایی را در حین پخش بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پشتیبانی شده تجربه کنید. همچنین می‌تواند با گلکسی واچ جفت شود و معیارهای تمرین را از ساعت هوشمند در حین تماشای ویدیوهای تمرینی روی صفحه نمایش دهد.

این سیستم عامل کامل تایزن را اجرا می کند، به این معنی که از همه برنامه های پخش موسیقی و ویدیوی محبوب پشتیبانی می کنید. همچنین دارای Samsung Gaming Hub است که به شما امکان می دهد بازی ها را مستقیماً از فضای ابری پخش کنید (از طریق Amazon Luna، Microsoft Xbox Cloud، Nvidia GeForce Now، و دیگران).

می‌توانید از لوازم جانبی دارای گواهی «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» مانند PDP Replay Midnight Blue با Smart Monitor M8 برای اجرای بازی‌های استریم ابری استفاده کنید.

پشتیبانی از AirPlay 2، Alexa، Bixby، Google Assistant، Samsung Health، SmartThings Hub، Smart View، Tap View و سایر ویژگی‌هایی که در نمایشگرهای هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مشاهده می‌شوند، وجود دارد. Multi Control از ارسال تصاویر و متن از لپ‌تاپ‌های Galaxy Book یا گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های Galaxy پشتیبانی می‌کند.

در مورد ملزومات مانیتور، Smart Monitor M8 (M80D) یک مانیتور 32 اینچی 4K با صفحه نمایش QLED، نرخ تجدید 60 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت است. از +HDR10 پشتیبانی می کند و دارای بلندگوهای استریو است. دارای micro HDMI 2.0 p0rt، دو درگاه USB Type-C (یکی با قابلیت شارژ DisplayPort + USB PD) و دو درگاه USB Type-A. همچنین دارای بلوتوث و وای فای است. دارای پایه قابل تنظیم ارتفاع است که از چرخش و شیب نیز پشتیبانی می کند. همچنین دوربین اسلیم فیت با رزولوشن 1080p ارائه می شود.

سامسونگ قیمت یا در دسترس بودن Smart Monitor M80D را اعلام نکرده است. در دسترس بودن آن در هفته های آینده اعلام خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.