سری آیکیو نئو 9 دارای صفحه نمایش 1.5K 144Hz برای تجربه بهتر بازی است

در 27 دسامبر، iQOO گوشی‌های هوشمند آیکیو Neo 9 و Neo 9 پرو را در بازار چین معرفی خواهد کرد. هر دو گوشی که در جایگاه پایین‌تری نسبت به آیکیو 12 و 12 پرو قرار گرفته‌اند، انتظار می‌رود که به مشخصات درجه یک مجهز شوند. امروز، این برند پوسترهای زیر را برای فاش کردن جزئیات نمایشگر هر دو گوشی هوشمند منتشر کرد:

جزئیات نمایشگر سری iQOO Neo 9 فاش شد

iQOO تأیید کرد که سری Neo 9 دارای یک صفحه نمایش 1.5K 144Hz 8T در همه شرایط آب و هوایی است که فناوری LTPO سطح پرچمدار را برای افزایش سرعت و بهره وری انرژی ارائه می کند. iQOO همچنین گفت که صفحه نمایش می تواند 100 ساعت لمس مداوم را حفظ کند و چالشی را برای دستیابی به کمترین تأخیر کلیک در صنعت ایجاد کند.

علاوه بر این، تلفن جدید یک حالت کم نور جدید، محافظت از چشم هوشمند سطح تراشه 2.0 را معرفی می کند و گواهینامه دوگانه SGS را برای نور آبی کم و سوسو زدن کم دریافت کرده است. این شرکت در ماه ژانویه به‌روزرسانی OTA را برای فعال کردن این ویژگی‌ها منتشر خواهد کرد.

این برند قبلاً تأیید کرده بود که تراشه ورزشی الکترونیکی Q1 که خود توسعه داده است، مدل‌های Neo 9 را نیز تامین خواهد کرد. تراشه Q1 به ارائه یک تجربه بازی بی نظیر با کیفیت بالا، جزئیات و تاخیر کم کمک می کند. در حالی که این شرکت اندازه دقیق صفحه نمایش را تایید نکرده است، گفته می شود هر دو گوشی به یک پنل OLED 6.78 اینچی مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز شده اند.

برای کسانی که نمی دانند، iQOO Neo 9 دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود، در حالی که مدل پرو دارای تراشه Dimensity 9300 است. گفته می شود که هر دو دستگاه دارای باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی هستند.

Neo 9 ممکن است با یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) وارد بازار شود، در حالی که Neo 9 Pro دارای یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی (فوق عریض) خواهد بود. هر دو گوشی احتمالاً دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی هستند. سری Neo 9 بر روی جدیدترین اندروید 14 مبتنی بر OriginOS 4 اجرا خواهد شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.