هواوی P70 Art دارای سنسور 1 اینچی Sony IMX989 است

هواوی پس از عرضه سری میت 60 با تراشه داخلی HiSilicon Kirin 9000s خود دوباره وارد عمل شد. شایعات می گویند که این شرکت همچنین در حال کار بر روی سری P70 برای سال 2024 است.

اطلاعات زیادی در مورد این گوشی های هوشمند وجود ندارد. اما به لطف منبعی مطمئن، اکنون سنسور دوربین و نوع لنز مورد استفاده در پریمیوم ترین مدل را یاد گرفته ایم.

دقیقاً مانند سری هواوی P60، سری هواوی P70 نیز از سه دستگاه تشکیل شده است. این گوشی ها به طور رسمی توسط هواوی P70، هواوی P70 پرو و هواوی P70 Art عرضه خواهند شد.

به گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo، P70 Art، مدل برتر در خط تولید، دارای سنسور 1 اینچی سونی IMX989 است. مهمتر از همه، این سنسور دوربین با یک لنز هیبریدی شیشه ای-پلاستیکی 1G6P جفت می شود.

تنها گوشی هوشمند دیگر موجود در بازار با این نوع لنز (1G3P) آیفون 15 پرو مکس است. این دستگاه از لنز مذکور برای دوربین زوم تتراپریسم خود استفاده می کند.

لنزهای هیبریدی شیشه-پلاستیک مقاومت بیشتری در برابر تغییر شکل دارند و عملکرد نوری بهتری را ارائه می دهند. لارگان و سانی اپتیکال از تولیدکنندگان پیشرو این نوع لنزها هستند.

لنز 1G6P که هواوی از آن استفاده خواهد کرد در مرحله نمونه اولیه حدود 12 دلار قیمت دارد. با این حال، پیش‌بینی می‌شود که هزینه در تولید انبوه به 6-7 دلار با بهبود نرخ بازده کاهش یابد.

پیش‌بینی می‌شود که سایر برندهای گوشی‌های هوشمند از روند استفاده از لنزهای هیبریدی شیشه‌ای پلاستیکی با استقبال گسترده‌تر اپل و هواوی پیروی کنند.

شایعه شده است که سری هواوی P70 در مارس 2024 عرضه می شود و پس از آن شیائومی 14 اولترا و ویوو X100 اولترا در ماه آوریل عرضه خواهند شد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.