گلکسی A25 5G به‌ زودی راه‌اندازی می‌شود

سامسونگ می تواند قبل از رونمایی از گلکسی اس 24، دو گوشی مقرون به صرفه را برای سال آینده عرضه کند. امروز گلکسی A15 4G در پایگاه داده FCC مشاهده شد. اکنون، به نظر می رسد گلکسی A25 5G تقریباً برای معرفی رسمی آماده است. این دستگاه به طور غیر مستقیم در وب سایت سامسونگ ظاهر شده است.

گلکسی A25 5G به زودی در هند عرضه خواهد شد

گلکسی A25 5G با شماره مدل SM-A256E در وب سایت سامسونگ هند (از طریق 91Mobiles) فهرست شده است. با نگاهی به شماره مدل، می توان دریافت که این گوشی دارای اتصال 5G و اسلات دو سیم کارت است. از آنجایی که این گوشی در وب سایت این شرکت برای بازار هند فهرست شده است، احتمالاً در هند عرضه خواهد شد. نوع دیگری از این گوشی در پایگاه داده FCC مشاهده شد.

صفحه پشتیبانی گلکسی A25 سامسونگ هند

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که گلکسی A25 5G دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با وضوح Full HD+ و بریدگی U شکل برای دوربین جلو است. گفته می شود که دارای پردازنده Exynos 1280 است که با استفاده از فرآیند 5 نانومتری ساخته شده است و دارای دو هسته CPU با عملکرد بالا و شش هسته CPU کم مصرف است. به نظر می رسد رم 8 گیگابایتی و اسلات کارت microSD دارد. گفته می شود نسخه 4G این گوشی دارای پردازنده MediaTek Helio G99 است.

ظاهراً گوشی معرفی نشده دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. گلکسی A25 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. احتمالاً One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می کند و حداقل دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت می کند. گفته می شود قیمت آن بین 300 تا 400 یورو است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.