تاریخ عرضه، طراحی و مشخصات آنر 100 و 100 پرو مشخص شد

آنر قبلاً یک رویداد رونمایی را اعلام کرده بود که برای 23 نوامبر برنامه ریزی شده بود بدون اینکه مشخص کند چه محصولاتی رونمایی می شوند. با این حال، در به‌روزرسانی اخیر، این برند رسما تأیید کرده است که سری گوشی‌های هوشمند Honor 100 واقعاً در کانون این رویداد قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، Honor جزئیاتی را در مورد طراحی آنر 100 و 100 پرو ارائه کرده است و نگاهی اجمالی به آنچه می‌توان از این دستگاه‌های آینده انتظار داشت، ارائه کرد.

آنر 100 و 100 پرو اکنون برای رزرو از طریق Honor Mall، Tmall و JD در دسترس هستند. تصاویر رسمی هر دو گوشی هوشمند موجود در این لیست‌ها، طراحی جلو و عقب را آشکار کرده‌اند.

همانطور که مشاهده می شود، آنر 100 و 100 پرو دارای یک پنل OLED با لبه خمیده در جلو هستند. در حالی که مدل استاندارد دارای یک بریدگی کوچک برای دوربین جلو است، مدل Pro دارای یک بریدگی قرص شکل است که نشان می‌دهد می‌تواند به دوربین‌های جلوی دوگانه مجهز شود. هر دو گوشی با طراحی متفاوت برای ماژول دوربین عقب خود دیده می شوند. نگاهی دقیق تر نشان می دهد که هر دو گوشی هوشمند به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS مجهز شده اند.

مشخصات آنر 100 و 100 پرو (بر اساس شایعه)

بر اساس گزارش ها، آنر 100 دارای یک پنل OLED با وضوح 1.5K و کاهش نور فرکانس بالا برای محافظت از چشم خواهد بود. این دستگاه دارای چیپست آتی اسنپدراگون 7 نسل 3 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند. انتظار می رود ماژول دوربین پشتی دستگاه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و یک دوربین تله فوتو با زوم 2 برابری باشد.

از سوی دیگر، آنر 100 پرو احتمالا دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و پشتیبانی از شارژ 100 واتی است. جزئیات دیگر این گوشی هنوز فاش نشده است. در حالی که کمتر از 10 روز تا عرضه باقی مانده است، شایعات احتمالاً در چند روز آینده جزئیات هر دو گوشی هوشمند را منتشر خواهند کرد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.