رندرهای گلکسی A25 طراحی الهام گرفته از سری گلکسی S23 را نشان می دهد

شایعات حاکی از آن است که سامسونگ می تواند بر روی جانشین این سری A یعنی سامسونگ گلکسی A25 کار کند. و اکنون، رندرهای آنلاین به بیرون درز کرده است که این شایعه را بیش از پیش واقعی به نظر می‌رساند. رندرها نیز رسمی به نظر می رسند. بیایید در مورد آنچه که رونمایی می کند بیشتر بدانیم.

نکات برجسته

  • طراحی سامسونگ گلکسی A25 طبق رندرها شبیه به گلکسی S23 است.
  • آن‌ها همچنین پیشنهاد می‌کنند که این گوشی هوشمند می‌تواند یک دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی ارائه دهد.
  • رندرها همچنین نشان می دهند که این گوشی هوشمند در چهار گزینه رنگی عرضه می شود.

طراحی سامسونگ گلکسی A25 فاش شد

با توجه به رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط Android Headlines، طراحی شبیه به سامسونگ Galaxy S23 به نظر می رسد. اساساً ظاهر و احساسی که سامسونگ این روزها به دنبال آن است. اما از آنجایی که این یک گوشی مقرون به صرفه است، رندرها نشان می دهد که سامسونگ گلکسی A25 آینده دارای بریدگی Infinity-U و حاشیه های برجسته در جلو خواهد بود که به ویژه در چانه گوشی هوشمند قابل مشاهده است.

طراحی سامسونگ گلکسی A25 فاش شد - چیکاو

علاوه بر این، آنها همچنین پیشنهاد می کنند که این تلفن هوشمند می تواند یک دوربین سه گانه در قسمت پشتی ارائه دهد. رندرها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند در چهار رنگ آبی، آبی-خاکستری، سبز لیمویی و مشکی عرضه می‌شود. اینها عمدتاً صداهای خاموش و یک گزینه گرادیان هستند.

این تمام چیزی است که می‌توانیم از رندر بفهمیم. حال، بیایید نگاهی به مشخصات حدس زده شده سامسونگ گلکسی A25 بیندازیم.

مشخصات مورد انتظار سامسونگ گلکسی A25

مشخصات مورد انتظار سامسونگ گلکسی A25 - چیکاو

در مرحله اول، این گوشی هوشمند می تواند صفحه نمایش 6.44 اینچی FHD+ AMOLED را داشته باشد. حدس زده می شود که سامسونگ گلکسی A25 می تواند از چیپست Exynos 1280 5G استفاده کند. علاوه بر این، اندروید 14 را به همراه پوسته OneUI 6 نیز به همراه خواهد داشت. و ما حداقل می‌توانیم انتظار 8 گیگابایت رم روی گوشی هوشمند را داشته باشیم.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، با آمدن به ماژول دوربین، این تلفن هوشمند می‌تواند یک دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی داشته باشد. حتی می‌توانیم یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی ببینیم.

در نهایت، ما می‌توانیم با سامسونگ گلکسی A25 یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی داشته باشیم که می‌تواند با پشتیبانی از شارژ 25 واتی عرضه شود.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.