به زودی ویژگی نظرسنجی به کانال‌های واتساپ اضافه می شود

طبق گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسانی فوری واتس‌اپ متعلق به متا در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای کانال‌ها است. انتظار می رود این ویژگی جدید امکان ایجاد و اشتراک گذاری نظرسنجی در کانال های واتساپ را فراهم کند.

نکات برجسته

  • طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای کانال‌ها است.
  • انتظار می رود این ویژگی جدید امکان ایجاد و اشتراک گذاری نظرسنجی در کانال های واتس اپ را فراهم کند.
  • همچنین انتظار می‌رود ویژگی نظرسنجی در کانال‌ها شامل گزینه محدود کردن پاسخ‌ها به یک گزینه باشد.

بر اساس یک نشریه معروف واتس‌اپ، WABetaInfo، این پلتفرم پیام‌رسان در حال کار بر روی توانایی اشتراک‌گذاری نظرسنجی‌ها در کانال‌ها است.

همچنین انتظار می‌رود ویژگی نظرسنجی در کانال‌ها شامل گزینه محدود کردن پاسخ‌ها به یک گزینه باشد.

وقتی در نظرسنجی کانال شرکت می‌کنید، احتمالاً شماره تلفن شما پنهان می‌ماند و اطمینان حاصل می‌کند که با مالک کانال یا سایر دنبال‌کنندگان به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

به نظر ما، صاحبان کانال می توانند از نظرسنجی ها برای جمع آوری بازخورد ارزشمند از فالوورهای خود استفاده کنند. این ویژگی برای سازندگان محتوا و کسب و کارها مفید خواهد بود تا ترجیحات و نظرات مخاطبان خود را بهتر درک کنند. از این بازخورد می توان برای تنظیم محتوا یا تصمیم گیری های مهم استفاده کرد.

همچنین، نظرسنجی‌ها مشارکت فعال دنبال‌کنندگان را تشویق می‌کنند و سطح تعامل کلی در یک کانال را افزایش می‌دهند. این منجر به احساس قوی تر از جامعه و تعامل خواهد شد.

معرفی کانال های واتساپ

برای کسانی که اطلاع ندارند، کانال های WhatsApp در ماه سپتامبر در هند راه اندازی شد. کانال ها یک ابزار پخش یک طرفه برای مدیران برای ارسال متن، عکس، فیلم، استیکر و نظرسنجی هستند. در کانال‌های واتس‌اپ، کاربران می‌توانند با استفاده از ایموجی‌ها واکنش نشان دهند تا بازخورد بدهند و تعداد کل واکنش‌ها را ببینند. همچنین، هر زمان که کاربران یک به‌روزرسانی را به چت‌ها یا گروه‌ها ارسال می‌کنند، پیوندی به کانال ارسال می‌کند تا مردم بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

شایان ذکر است که دنبال کردن یک کانال، شماره تلفن شما را برای ادمین یا سایر دنبال کنندگان فاش نمی کند. اینکه چه کسی تصمیم می گیرید دنبال کنید، انتخاب شماست و خصوصی است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.