گوگل به شما کمک می کند تا مسائل ریاضی و فیزیک را حل کنید

گوگل به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای جستجو و لنز ارائه کرده است تا به دانش‌آموزان در حل مسائل ریاضی و علوم کمک کند. به روز رسانی های جدید راه حل و توضیحات گام به گام را ارائه می دهند و حل مسائل پیچیده ریاضی و علوم را برای کاربران آسان تر می کنند.

نکات برجسته

  • گوگل به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای جستجو و لنز ارائه کرده است تا به دانش‌آموزان در حل مسائل ریاضی و علوم کمک کند.
  • به روز رسانی های جدید راه حل ها و توضیحات گام به گام را ارائه می دهند و حل مسائل پیچیده ریاضی و علوم را برای کاربران آسان تر می کنند.
  • به سادگی می توانید معادله خود را در نوار جستجو تایپ کنید یا با لنز عکس بگیرید تا توضیح و راه حل گام به گام را ببینید.

وقتی در تلاش برای حل یک مسئله ریاضی هستید و کاملاً مطمئن نیستید که مرحله بعدی باید چه باشد، ممکن است احساس ناامیدی کنید. وقتی مشکل را در جستجو می‌کنید، می‌توانید در موضوعاتی مانند مثلثات و حساب دیفرانسیل و انتگرال کمک بیشتری دریافت کنید.

شما به سادگی می توانید معادله یا انتگرال خود را در نوار جستجو تایپ کنید یا با لنز عکس بگیرید و توضیح و راه حل گام به گام را مشاهده خواهید کرد. همچنین، می‌توانید “math solver” را تایپ کنید تا این تجربه را روی دسک‌تاپ امتحان کنید و به زودی در تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

همچنین، اکنون می توانید با شروع بسیاری از موضوعات اساسی از فیزیک دبیرستان، در مورد مسائل کمک بگیرید. این تجربه به شما کمک می کند تا مقادیر شناخته شده و ناشناخته را شناسایی کنید و بفهمید از کدام فرمول ها و چه زمانی استفاده کنید.

هنگام حل مسائل هندسی که توصیف آنها با کلمات دشوار است، مانند یافتن مساحت مثلث با نمودار و اندازه گیری اضلاع، می توانید از لنز استفاده کنید. لنز می تواند هم جنبه بصری و هم جنبه متنی مشکل را تفسیر کند و راه حل های گام به گام ارائه دهد و کمک گرفتن را بدون نیاز به توصیف آن با کلمات آسان تر می کند.

برای تسلط بر موضوعات STEM و تقویت حس کنجکاوی، ایجاد درک بصری عمیق مهم است. به عنوان مثال، شما ممکن است در مورد میتوکندری بدانید، اما برای به تصویر کشیدن ساختارهای داخلی آن مانند کریستا و ماتریکس تلاش کنید. با مدل‌های سه‌بعدی در جستجو، اکنون می‌توانید نمودارهای تعاملی را با تعاریف و مرور کلی برای حدود 1000 موضوع در زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک، نجوم و موارد دیگر کاوش کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.