Leak بار دیگر مشخصات دوربین گلکسی S24 اولترا را تایید کرد

در حالی که سه ماه تا معرفی سری گلکسی اس 24 فاصله داریم، چندین ویژگی آن در حال حاضر فاش شده است. طبیعتا گلکسی اس 24 اولترا بهترین دوربین را در سری گوشی های هوشمند سامسونگ برای سال آینده خواهد داشت و همه نگاه ها به آن گوشی معطوف خواهد شد، به خصوص از سوی کاربرانی که خواهان دوربینی عالی بر روی گوشی خود هستند.

اکنون، یک افشای جدید مشخصات دوربین گلکسی اس 24 اولترا را مجددا تایید کرده است.

مشخصات دوربین گلکسی اس 24 اولترا فاش شد

به گفته‌ی مشاور Revegnus، گلکسی اس 24 اولترا از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره می‌برد و اگر فکر می‌کنید که همان گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی اس 23 اولترا است، در اشتباهید. Galaxy S24 Ultra از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی کمی بهتر استفاده می کند: ISOCELL HP2SX (با پیکسل های 0.6 میکرومتر).

همچنین دارای دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی (سونی IMX564 با پیکسل‌های 1.4 میکرومتر)، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (سونی IMX754+ با پیکسل‌های 1/12 میکرومتر) با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی (Sony IMX854 میکرومتر با پیکسل 5×0). بزرگنمایی.

به نظر می رسد گلکسی اس 24 اولترا از دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر استفاده می کند. بنابراین، دوربینی با زوم اپتیکال 10 برابری وجود نخواهد داشت که مردم آن را در گوشی های سامسونگ دوست داشته باشند. باید دید که سامسونگ چقدر می تواند دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی را با زوم اپتیکال 5 برابر بهینه کند تا زوم با کیفیت اپتیکال 10 برابر ارائه دهد. همچنین دارای مکانیزم فوکوس خودکار با کمک لیزر برای فوکوس دقیق تر در شرایط کم نور و فاصله نزدیک است.

گلکسی S24 Ultra همچنین می تواند از فناوری جدید Anyplace Zoom بهره مند شود

سامسونگ فناوری دوربین Zoom Anyplace را به نمایش گذاشته است که انتظار می رود در گلکسی اس 24 اولترا معرفی شود. این ویژگی جدید می‌تواند یک ویدیوی 4K با نمای کامل ضبط کند و همزمان یک نمای زوم شده از فریم با وضوح 4K ضبط کند. این بدان معنی است که می توانید یک صحنه را با کیفیت 4K ضبط کنید و در عین حال اگر یک منطقه خاص از همان صحنه بزرگنمایی شده باشد، ویدیوی دیگری را به طور همزمان ذخیره کنید. این پتانسیل خلاقیت بیشتری را برای کاربران و فیلمسازان ارائه می دهد.

همچنین ویژگی E2E AI Remosaic را اعلام کرد. این دوربین از الگوریتم جدید سامسونگ برای پردازش تصویر استفاده می کند و زمان لازم برای گرفتن یک تصویر با وضوح 200 مگاپیکسل را کاهش می دهد. در گلکسی اس 23 اولترا، یک یا دو ثانیه طول می کشد تا یک تصویر 200 مگاپیکسلی ثبت کنید، به این معنی که نمی توانید از اشیایی که سریع حرکت می کنند تصاویری با وضوح بالا بگیرید. با این حال، ویژگی جدید E2E AI Remosaic که می‌تواند در Galaxy S24 Ultra وجود داشته باشد، می‌تواند این زمان را به نصف کاهش دهد تا بتوانید در موقعیت‌های بیشتری از آن استفاده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.