منتظر روزی هستیم که طراحی گوشی تاشو سامسونگ به بلوغ برسد

حدود 13 سال طول کشید تا گوشی های هوشمند سامسونگ از نوع اسلب به بلوغ طراحی برسند. و من، برای مثال، مشتاقانه منتظر تلفن های تاشو هستم که همان فرآیندی را که تلفن های معمولی قبلا طی کرده بودند، به پایان برسانند.

در سال‌های اخیر، به این نتیجه رسیده‌ام که بازطراحی‌های شدید گوشی‌های هوشمند یک هدیه مرده است که چشم‌انداز طراحی یک شرکت (یا صنعت) هنوز به بلوغ کامل نرسیده است. طرح هایی که می کوشند فرم و عملکرد را تا حد کمال ترکیب کنند، باید یک فرآیند توسعه را طی کنند تا به تجسم نهایی خود برسند.

گوشی های تاشو گلکسی فضای تکامل دارند

من استدلال می‌کنم که طرح‌های محصول نقطه شروع، نتیجه‌گیری بسیار متفاوتی نسبت به جایی که شروع کرده‌اند، و آزمایش‌های بین‌المللی زیادی دارند. به اولین قاب دوچرخه در مقابل طراحی دوچرخه همگن عصر کنونی فکر کنید. یا بنز پتنت موتورواگن، با پیکربندی سه چرخ و بدون فرمان، در مقابل وسایل نقلیه موتوری عصر حاضر.

طرح‌ها چه محدود به سخت‌افزار فعلی و چه توانایی‌های تولید باشند، یک شبه به بلوغ نمی‌رسند. این فرآیند در مراحل تکاملی اتفاق می‌افتد و اولین سال‌های یک سفر طولانی طراحی معمولاً تجربی‌ترین سال‌ها هستند. سال‌های بعد بسیار رام‌تر هستند و بر اساس قوانین و اصول به خوبی تثبیت شده‌اند که با آزمون و خطا ثابت شده‌اند که بهترین هستند. من استدلال می‌کنم که تلفن‌های اسلب به آن مرحله نهایی رسیده‌اند، در حالی که تلفن‌های تاشو به این مرحله نرسیده‌اند.

با در نظر گرفتن این موضوع، من نمی‌خواهم طراحی پرچمداران گلکسی اس سامسونگ به شدت تغییر کند (به جز مدل اولترا، که فکر می‌کنم قبل از اینکه نمایشگر منحنی را به طور کامل کنار بگذارد و به بلوغ کامل برسد، هنوز مراحل رشد را باید انجام دهد). تلاش برای بازتعریف فرمول تنها تعادل دقیقی را که گوشی های هوشمند گلکسی پس از سفری بیش از یک دهه به دست آورده اند، بر هم می زند.

از سوی دیگر، گوشی‌های تاشو گلکسی ممکن است در نیمه راه رسیدن به بلوغ طراحی باشند. هر چقدر هم که جذاب باشند، احساس می‌کنم تلفن‌های تاشو سامسونگ هنوز در حال انجام مراحل و مراحل پیشروی هستند که در نهایت آنها را به یک فرمول طراحی راکد اما کامل سوق می‌دهد.

مدل‌های تاشو کنونی جذاب نیستند، اما هنوز اعتماد به نفس سری Galaxy S (بدون مدل Ultra) را ندارند. و حتی اگر گلکسی زد فولد 5 بسیار شبیه به گلکسی زد فولد 4 به نظر برسد، به نوعی به نظر می رسد که این رکود به طور طبیعی اتفاق نیفتاده است، یا حداقل این که تاشوی نوع کتاب به پایان خود نرسیده است.

این مرحله آزمایشی که گوشی‌های تاشو در حال گذراندن هستند ذاتا بد نیست. این صرفاً نشانه ای است که فضای بیشتری برای رشد و تکامل وجود دارد. و این کاملا طبیعی است، با دیدن اینکه چگونه تاشوها اختراع بسیار جدیدتری نسبت به تلفن های هوشمند از نوع اسلب هستند. با این وجود، من واقعاً منتظر لحظه‌ای هستم که گوشی‌های تاشو سامسونگ دیگر نیازی به اثبات چیزی در مورد عوامل شکل یا ظاهرشان نداشته باشند. درست مانند سری گلکسی اس (بدون اولترا). من صبورانه منتظر خواهم بود و هر قدمی را که آنها را به هدف نهایی نزدیک می کند جشن خواهم گرفت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.