سومین به‌روزرسانی بتای گلکسی S21 پس از نسخه بتای S22 ارائه می‌شود

سامسونگ قصد دارد هفته آینده آپدیت بتای اندروید 14 One UI 6.0 را برای کاربران گلکسی S21 منتشر کند. سامسونگ در حال حاضر برنامه One UI 6.0 بتا را برای تعدادی از گوشی های پرچمدار گلکسی و چند گوشی میان رده اجرا می کند، و در حالی که سری گلکسی S23 نزدیک به 10 به روز رسانی بتا دریافت کرده است، همه چیز هنوز در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. دستگاه ها نگران هستند.

سری گلکسی اس 22 تا به حال دو به روز رسانی One UI 6 بتای دریافت کرده است، و همینطور سری گلکسی اس 21. و سامسونگ می گوید که قصد دارد هفته آینده بتای سوم را برای هر دو خط تولید کند. گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا ابتدا به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند و S21، S21+ و S21 Ultra پس از آن به‌روزرسانی خواهند شد.

سامسونگ می‌گوید سومین نسخه بتا گلکسی S21 مشکلات مربوط به حالت Single Take دوربین را برطرف می‌کند که ساختار فعلی نرم‌افزار را آزار می‌دهد. جزئیات دیگری ارائه نمی کند، اما احتمالاً این به روز رسانی علاوه بر بهبود عملکرد و بهبود پایداری، اصلاحات دیگری را نیز در بر خواهد داشت.

طبق معمول، زمانی که سامسونگ به‌روزرسانی بتای جدیدی را برای سری گلکسی اس 21 و سایر گوشی‌هایی که One UI 6 برای آن‌ها در حال آزمایش عمومی است، منتشر کرد، به شما اطلاع خواهیم داد. اما اگر صاحب گلکسی S23 هستید، ممکن است بخواهید گوشی خود را برای نسخه پایدار اندروید 14 و One UI 6 آماده کنید، که انتظار می‌رود به زودی عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.