گلکسی S21 به‌روزرسانی One UI 6.0 بتا را دریافت می‌کند!

سامسونگ بالاخره آپدیت بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای سری گلکسی اس 21 منتشر کرد. این به روز رسانی در حال حاضر در کره جنوبی در دسترس است. کاربرانی که مایل به آزمایش بتا One UI 6.0 در دستگاه‌های Galaxy S21 خود هستند، باید پس از ورود به سیستم با استفاده از حساب سامسونگ، دستگاه‌های خود را با استفاده از برنامه Samsung Members ثبت کنند. همراه چیکاو باشید.

گلکسی اس 21 به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را در کره جنوبی دریافت می‌کند

به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 مبتنی بر Android 14 برای Galaxy S21، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra برای مدل‌های بدون قفل کارخانه و همچنین مدل‌های شرکت‌های KT، LGU+ و SKT در کره جنوبی در دسترس است. این یک به‌روزرسانی عظیم با حجم دانلود احتمالاً بیش از 2.5 گیگابایت خواهد بود، بنابراین توصیه می‌کنیم به‌روزرسانی را در شبکه Wi-Fi دانلود کنید.

گلکسی اس 21 به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را در کره جنوبی دریافت می‌کند - چیکاو

اگر گوشی سری Galaxy S21 در کره جنوبی دارید و اگر گوشی خود را در برنامه One UI 6.0 Beta ثبت کرده اید، می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به روز رسانی را بررسی کنید. مشخص نیست که آیا به‌روزرسانی جدید وصله امنیتی سپتامبر 2023 را به گوشی‌های هوشمند می‌آورد یا خیر.

سامسونگ می‌تواند در هفته‌های آینده به‌روزرسانی One UI 6.0 را برای سری گلکسی S21 در کشورهای دیگر از جمله چین، آلمان، هند، لهستان، بریتانیا و ایالات متحده منتشر کند. One UI 6.0 ده‌ها ویژگی جدید و بهبود ویژگی‌های موجود را معرفی می‌کند، و می‌توانید مهم‌ترین تغییرات را در ویدیوی زیر مشاهده کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.