نشت مشخصات کلیدی شیائومی 14 پرو

سری 14 شیائومی یکی از موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند سال است و دلیل خوبی هم دارد. این شرکت قبلاً شروع به آزمایش ویژگی های خود کرده است و اکنون یک افشای جدید برخی از مشخصات کلیدی Xiaomi 14 Pro را فاش کرده است.

این فاش شده از سوی یکی از کاربران Weibo است که تصویری از مطالب بازاریابی برای پرچمدار آینده شیائومی را به اشتراک گذاشته است. این تصویر شماره مدل 23116PN5BC را برای گوشی هوشمند نشان می دهد، بنابراین تأیید می کند که این گوشی واقعاً شیائومی 14 پرو است.

تصویر فاش شده یکی از ویژگی های بزرگ و در عین حال مورد انتظار شیائومی 14 پرو را تایید می کند: پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3. این تراشه قرار است در 24 اکتبر معرفی شود و می توان انتظار داشت که مدت کوتاهی پس از آن شاهد معرفی رسمی سری 14 شیائومی باشیم.

این فاش همچنین تایید می‌کند که Xiaomi 14 Pro از IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب نسبت به مدل قبلی خود، Xiaomi 13 Pro برخوردار است. همچنین دارای گواهینامه Dolby Vision.Atmos و Hi-Res و Hi-Res Wireless Audio خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که شیائومی 14 پرو حسگر 1 اینچی سونی IMX989 را نسبت به نسل قبلی خود حفظ کند. اما شیائومی این بار از لنزهای Leica Summilux بهتری استفاده خواهد کرد که کیفیت تصویر حتی بهتری را ارائه می دهد. آخرین اما نه کم اهمیت، شیائومی 14 پرو با سیستم عامل جدید شیائومی، HyperOS، که مبتنی بر اندروید و شیائومی ولا است، عرضه خواهد شد.

سری 14 شیائومی احتمالاً در هفته‌های آینده معرفی می‌شود و ما هیجان‌زده هستیم تا ببینیم چه چیزی برای عرضه دارد. به محض اینکه گوشی هوشمند در دسترس قرار گرفت، شما را با اطلاعات بیشتری در مورد آن به روز خواهیم کرد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.