گلکسی S23 یک آپدیت بتای اندروید 14 را دریافت می کند

آیا ما خیلی خوشبین هستیم که فکر کنیم انتشار پایدار اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 برای سری گلکسی اس 23 نزدیک است؟ احتمالاً به این دلیل که به نظر می‌رسد سامسونگ هنوز تمام مشکلات را برطرف نکرده است و یک به‌روزرسانی بتای One UI 6.0 را برای گلکسی S23، S23 پلاس و S23 اولترا منتشر کرده که اولین آن در کره است.

این هفتمین به‌روزرسانی بتا برای سری گلکسی S23 در کره و همچنین در ایالات متحده است که نسخه میان‌افزار آن در ZWJC به پایان می‌رسد. سایر بازارهایی که سامسونگ در آنها برنامه One UI 6.0 beta را اجرا می کند، مانند هند، آلمان و بریتانیا، احتمالاً این به روز رسانی را نیز دریافت خواهند کرد.

به نظر می‌رسد آخرین نسخه بتا چندین مشکل جدی را برطرف می‌کند، مانند باز نشدن پنل سریع در صفحه اصلی، از کار افتادن برنامه دوربین یا تکمیل نشدن عکس‌برداری، سوسو زدن صفحه که هنگام چرخش رابط کاربری رخ می‌دهد، و عدم پاسخگویی و کندی.

مانند نسخه های قبلی، به روز رسانی بتا جدید را می توان با ضربه زدن روی گزینه دانلود و نصب در منوی تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار گوشی دانلود کرد. آیا این آخرین نسخه قبل از عرضه نسخه پایدار اندروید 14 و One UI 6.0 خواهد بود؟

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.