گوگل پیکسل 8a در رندرهای مبتنی بر CAD به بیرون درز کرد

گوگل به‌تازگی جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را با نام‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو عرضه کرده است، اما مطمئناً عضو سومی نیز در این خانواده وجود خواهد داشت – پیکسل 8a مقرون‌به‌صرفه‌تر و میان‌رده‌تر. انتظار می رود این در چند ماه آینده منتشر شود و امروز با تمام شکوه خود در برخی از رندرهای مبتنی بر CAD به بیرون درز کرده است.

زبان طراحی، به طرز شگفت‌انگیزی، بسیار شبیه به آنچه در پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو دیده‌ایم، تا گوشه‌های بسیار گرد است – همانطور که باید اضافه کنیم، زیرا هر سه این دستگاه‌ها اکثر موارد را به اشتراک می‌گذارند. نام آنها.

“ویزور” دوربین در پشت آن قرار دارد و صفحه نمایش حاشیه های برجسته تری در مقایسه با پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو دارد که به قیمت پایین تر 8a خیانت می کند. ابعاد پیکسل 8a 152.1 در 72.6 در 8.9 میلی متر است. این بدان معناست که تقریباً دقیقاً به اندازه مدل قبلی خود یعنی Pixel 7a خواهد بود که در ابعاد 152 x 72.9 x 9 میلی‌متر عرضه می‌شود.

بنابراین اندازه صفحه نمایش 8a باید حدود 6.1 اینچ باشد و همانطور که می بینید یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی به همراه دو اسکنر در پشت وجود دارد.

گوگل Pixel 8a - چیکاو

طبق یک بنچمارک که از ماه آگوست اجرا شد، پیکسل 8a از نسخه آندکلاک چیپ ست تنسور G3 استفاده خواهد کرد که در راس دو پیکسل 8 دیگر نیز قرار دارد. 8a دارای 8 گیگابایت رم خواهد بود و البته از روز اول اندروید 14 را اجرا خواهد کرد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.