واتساپ ابزارهای قالب بندی متن و کدهای مخفی جدید را برای چت های قفل شده آزمایش می کند

واتساپ در حال آزمایش چند ویژگی در نسخه بتا برای اندروید است. این قابلیت به کاربران امکان کنترل بیشتری بر چت های قفل شده و نحوه نوشتن پیام های خود می دهد. ویژگی‌های آینده ابزارهای قالب‌بندی متن و توانایی قفل کردن چت‌های خصوصی خود را حتی بیشتر با افزودن یک کد مخفی فراهم می‌کنند.

هر دوی این ویژگی‌ها در نسخه بتای برنامه در اندروید ظاهر شدند، البته نه در یک زمان. همانطور که توسط WaBetainfo گزارش شده و توسط ما پوشش داده شده است، ابزارهای قالب بندی متن از حدود دو ماه پیش در واتس اپ وب و سپس در نسخه 2.23.21.3 WhatsApp بتا برای اندروید ظاهر شدند.

به طور مشابه، گزارش شده است که ویژگی کد مخفی پس از راه‌اندازی قابلیت Chat Lock در ماه مه، در نسخه بتا واتس‌اپ برای اندروید 2.23.21.8 ظاهر شد. شاید به یاد داشته باشید که Chat Lock راهی برای قفل کردن چت های خصوصی در یک پوشه جداگانه معرفی کرد که فقط با احراز هویت از طریق همان روشی که برای باز کردن قفل گوشی خود استفاده کردید قابل دسترسی بود.

با این حال، متا اکنون در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای چت های قفل شده است: توانایی تنظیم یک کد مخفی. این ویژگی هنوز در دست توسعه است، اما انتظار می‌رود که در به‌روزرسانی بعدی اپلیکیشن منتشر شود.

ویژگی کد مخفی واتساپ

ویژگی کد مخفی به کاربران اجازه می دهد تا یک لایه امنیتی اضافی به چت های قفل شده خود اضافه کنند. علاوه بر پین تلفن یا احراز هویت بیومتریک، کاربران برای دسترسی به چت های قفل شده خود نیز باید کد مخفی را وارد کنند. این ویژگی به ویژگی‌های حریم خصوصی واتس‌اپ اضافه می‌شود، زیرا به کاربران امکان کنترل بیشتری بر چت‌های قفل شده‌شان می‌دهد و از دسترسی‌های غیرمجاز جلوگیری می‌کند. این می تواند در مواردی که شخصی، عمدا یا سهوا، به اشتباه به رمز عبور دستگاه دسترسی پیدا کند، بسیار مفید باشد. کد مخفی همچنین می تواند در هر زمان تغییر یا حذف شود.

ابزارهای قالب‌بندی متن جدید برای کاربران واتس‌اپ نیز مفید خواهند بود، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد پیام‌های خود را با گزینه‌های خلاقانه متنوعی سفارشی کنند. این گزینه‌های قالب‌بندی شامل بلوک‌های کد، بلوک‌های نقل قول و فهرست‌ها خواهند بود.

ابزارهای قالب‌بندی متن جدید و کدهای مخفی برای چت‌های قفل شده تنها تعدادی از راه‌هایی هستند که واتس‌اپ برای بهبود تجربه کاربری ارائه می دهد. این پلتفرم با افزودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید، ارتباط و اشتراک‌گذاری اطلاعات را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.