واتساپ به قابلیت پین کردن پیام ها در داخل مکالمات مجهز می شود

واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان برای دستگاه های تلفن همراه است. در حال حاضر، هر چند ماه یک بار ویژگی های جدیدی برای واتساپ منتشر می شود. بیشتر این ویژگی‌ها قبلاً در سایر برنامه‌های پیام‌رسان محبوب وجود دارند، اما واتس‌اپ به سرعت این شکاف را از بین می‌برد. این هفته، نسخه بتا این برنامه با یک ویژگی جدید دیگر به‌روزرسانی می‌شود: WhatsApp اکنون به شما امکان می‌دهد پیام‌ها را در بالای مکالمات پین کنید.

واتس اپ می تواند مکالمات و پیام های فردی را پین کند

امکان پین کردن مکالمات در بالای صفحه اصلی برنامه چیزی است که واتس‌اپ مدتی از آن پشتیبانی می‌کند و اکنون دامنه خود را گسترش می‌دهد تا قابلیت پین کردن پیام‌های فردی را نیز در بر بگیرد. برای انجام این کار در گوشی گلکسی و سایر دستگاه های اندرویدی، کاربر باید پیام مورد نظر را به مدت طولانی فشار دهد، روی سه نقطه سمت راست بالای صفحه ضربه زده و گزینه Pin را انتخاب کند.

مانند ویژگی بی صدا، واتس اپ به شما امکان می دهد مدت زمان پین شدن پیام را انتخاب کنید. در تکرار فعلی، می‌توانید پیام‌ها را به‌مدت 24 ساعت، 7 روز یا 30 روز پین کنید، نه به‌طور نامحدود، اگرچه این ممکن است با به‌روزرسانی‌های آینده تغییر کند.

آخرین به روز رسانی بتا واتس اپ نیز منوی اشتراک گذاری خود را دوباره طراحی می کند. این یک تغییر اساسی نیست، اما طعمی مدرن به رابط کاربری پیش‌فرض واتس‌اپ اضافه می‌کند، که در حال حاضر ترکیبی از عناصر رابط کاربری قدیمی و جدید است.

شماره نسخه جدیدترین نسخه بتای واتس اپ 2.23.21.4 است و احتمالاً قبل از اینکه سامسونگ ویژگی های ذکر شده در بالا را به نسخه پایدار و غیر بتا واتس اپ ارائه کند، چند به روز رسانی برای برنامه بتا وجود خواهد داشت.

 

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.