ظرفیت‌های دقیق باتری آیفون 15 مشخص شد

اپل به دلیل عدم انتشار ظرفیت واقعی باتری دستگاه های خود به عنوان بخشی از مشخصات خود بدنام بوده و بوده است، بنابراین اگر به اعداد دقیق علاقه مند هستید، معمولاً باید منتظر بمانید تا مردم آیفون های جدید را در دست بگیرند و از هم جدا شوند.

یا مانند مورد امروز، منتظر رگولاتورهای چین باشید تا مدل های جدید را برای فروش در این کشور تأیید کنند. چنین گواهی‌نامه‌ای دقیقاً همان چیزی است که امروز ظاهر شد و این واقعیت را آشکار می‌کند که هر چهار مدل آیفون 15 باتری‌های کمی بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی خود دارند.

باتری آیفون 15 3349 میلی آمپر ساعت است که در مقایسه با 3279 میلی آمپر ساعت در آیفون 14 افزایش یافته است. ظرفیت باتری آیفون 15 پرو 3274 میلی آمپر ساعت است که نسبت به آیفون 14 پرو 3200 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. در نهایت، آیفون 15 پرو مکس با سلول 4422 میلی آمپر ساعتی خود همه آنها را شکست می دهد که نسبت به آیفون 14 پرو مکس 4323 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است.

این افزایش ها، همانطور که می بینید، دقیقه هستند. بنابراین، اگر پیشرفت‌های قابل توجهی در عمر باتری وجود داشته باشد، به احتمال زیاد از چیپ‌ست‌ها و صفحه‌نمایش‌های کارآمدتر ناشی می‌شوند – نه از این افزایش‌های کمتر از 100 میلی‌آمپر ساعت در اندازه باتری.

آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس در یک رویداد ویژه در روز سه شنبه رونمایی شدند و همه آنها امروز برای پیش خرید در ده ها بازار جهانی عرضه شدند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.