Galaxy S23 FE رنگ ها و طراحی خود را در رندر رسمی فاش شده نشان می دهد

یک تصویر تبلیغاتی برای Galaxy S23 FE درز کرده است که طراحی کلی و چهار گزینه رنگی را که گوشی هوشمند Fan Edition بعدی از آن استفاده خواهد کرد، به نمایش می گذارد. این رندر همچنین نگاهی اجمالی به رنگ بنفش جدیدی دارد که گفته می شود سامسونگ از سری گلکسی اس 9 بازگردانده است.

رندر (از طریق MSPowerUser) نام گلکسی S23 FE، طراحی شبیه به S23 گوشی با پنل‌های تخت و بریدگی‌های جداگانه دوربین و دوباره چهار گزینه رنگی: بنفش/بنفش، گرافیت، سفید و سبز لیمویی/نعنایی را تایید می‌کند.

نام رسمی این رنگ‌ها کاملاً مشخص نیست، اما صرفنظر از این، به نظر می‌رسد که گلکسی اس 23 FE دارای روکش براق و حلقه‌های فلزی در اطراف سه دوربین پشتی است که با رنگ پنل پشتی مطابقت دارد.

جایگزین ارزان‌تری برای گوشی‌های پرچمدار 2023

اگرچه سامسونگ هنوز جزئیات در دسترس بودن و قیمت گلکسی اس 23 FE را تایید نکرده است، اما انتظار داریم قیمت این دستگاه بیشتر از گلکسی A54 و کمتر از مدل پایه گلکسی S23 باشد.

در اصل، دستگاه Fan Edition باید جایگزین ارزان تری برای Galaxy S23 باشد. انتظار می‌رود که این چیپست از یک چیپست رده بالا استفاده کند، نه از خط تولید فعلی، یعنی Exynos 2200 و/یا Snapdragon 8 Gen 1 SoC.

سایر مشخصات ممکن است شامل صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و دوربین ترکیبی 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 12 مگاپیکسلی (تله فوتو) باشد.

سامسونگ ممکن است Galaxy S23 FE را قبل از پایان سال عرضه کند، اما برخی بازارها ممکن است این دستگاه را بعداً در سه ماهه اول 2024 دریافت کنند. جدای از این رندر فاش شده، اوایل امروز، شرکت کره ای همچنین به طور تصادفی Galaxy S23 FE را در لیست پرداخت اسپانیایی سامسونگ قرار داد. پورتال، تایید نام گوشی و سازگاری با پلتفرم پرداخت موبایلی. ناگفته نماند که هر چه بیشتر با نشت‌های اطلاعاتی مواجه می‌شویم، بیشتر احساس می‌کنیم که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه این گوشی است، که باید تا الان نزدیک‌تر شده باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.