گلکسی A52 و Xcover 5 به‌روزرسانی‌های میان‌افزار جدیدی دریافت می‌کنند

سامسونگ به‌روزرسانی سپتامبر 2023 را در دستگاه‌های بیشتری منتشر می‌کند. گلکسی A52 و گلکسی Xcover 5 دو تا از جدیدترین گوشی هایی هستند که پچ امنیتی این ماه را دریافت کردند. همراه چیکاو باشید.

گوشی Galaxy A52 (SM-A526W) وصله امنیتی سپتامبر 2023 را در کانادا دریافت می کند. این به‌روزرسانی دارای نسخه سیستم‌افزار A526WVLSAEWH1 است و برای گلکسی A52 در شبکه‌های متعددی از جمله Bell Mobile، SaskTel، Virgin Mobile، Tbaytel، Videotron، EastLink، Telus، Cahatr Mobile، Fido، Koodo، Globalive و Rogers عرضه می‌شود.

در همین حال، Galaxy Xcover 5 (SM-G525F) به‌روزرسانی سپتامبر 2023 را در چند کشور در آمریکای شمالی و جنوبی، یعنی مکزیک، گواتمالا و آرژانتین دریافت می‌کند. به روز رسانی برای گلکسی Xcover 5 مقاوم را می توان با سیستم عامل نسخه G525FXXS8CWH3 شناسایی کرد.

هر دو گلکسی A52 و Galaxy Xcover 5 اندروید 13 و One UI 5 را اجرا می کنند و این به روز رسانی های جدید فقط شامل وصله های امنیتی معمولی هستند.

کاربران در بازارهای واجد شرایط باید بتوانند با رفتن به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب»، به‌روزرسانی سپتامبر 2023 را برای Galaxy A52 و Xcover 5 از طریق برنامه تنظیمات گوشی‌های خود دانلود کنند. در همین حال، کاربرانی که ترجیح می دهند گوشی خود را به صورت دستی با استفاده از رایانه شخصی خود به روز کنند، می توانند فایل های سیستم عامل رسمی را از وب سایت ما دانلود کنند.

سامسونگ هفته گذشته تغییرات به‌روزرسانی امنیتی سپتامبر 2023 را شرح داد. به گفته این شرکت، این به‌روزرسانی ۶۲ آسیب‌پذیری امنیتی را که بر نرم‌افزار گوگل و برنامه‌ها و سخت‌افزار سامسونگ تأثیر می‌گذارد، برطرف می‌کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.