چگونه بفهمیم کسی پیام اینستاگرام ما را خوانده است؟

اینستاگرام همیشه به عنوان یک پلتفرم بصری شناخته شده است که در آن می توان تصاویر و ویدیوهای زیبای بسیار فیلتر شده را با هر کسی که می شناسد به اشتراک گذاشت.

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که از تصاویر به عنوان رسانه ای برای ارتباط با فالوورها و عزیزان خود استفاده کنید. این پلتفرم با راه‌اندازی ویژگی دایرکت اینستاگرام و به‌روزرسانی پیام‌های مستقیم (DM) در سال 2013، تجربه کاربران را بیشتر افزایش داد.

اینستاگرام به کسب و کارها کمک می کند تا از برند خود آگاهی ایجاد کنند و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. اینستاگرام دایرکت به یک ویژگی قابل توجه برای همه اینستاگرامرها، به ویژه مشاغل تبدیل شده است.

نقشی ضروری در مدل کسب و کار بسیاری از کسب و کارهای پر رونق دارد. بنابراین، اگر کسب‌وکاری دارید یا از اینستاگرام برای سرگرمی استفاده می‌کنید و می‌خواهید بفهمید که آیا کسی پیام شما را دیده است و شما را نادیده می‌گیرد، این مقاله برای شما مناسب است.

جواب سریع

هنگامی که هر کسی پیام شما را در اینستاگرام می بیند، وضعیت “دیده شده” در پایین آخرین پیام ارسال شده ظاهر می شود. به طور مشابه، در مورد چت گروهی، نام کاربری همه افراد در کنار وضعیت “دیده شده” ظاهر می شود.

اگر از خود می پرسید که آیا پاسخی دریافت نکرده اید زیرا آن شخص DM شما را ندیده است یا فقط شما را نادیده می گیرد، این مقاله به شما کمک می کند تا آن مار را شناسایی کنید. برای اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

چگونه در اینستاگرام پیام بفرستیم؟

می توانید از چندین روش برای ارسال DM به یک فرد یا شروع یک مکالمه گروهی در اینستاگرام استفاده کنید.

روش شماره 1: از چت موجود

در اینجا نحوه ارسال پیام به یک چت موجود در اینستاگرام آمده است:

  • برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود راه اندازی کنید.
  • روی نماد صفحه کاغذ در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • روی چتی که می‌خواهید به آن پیام بفرستید ضربه بزنید.
  • پیام را تایپ کنید و دکمه “Send ” را بزنید.

توجه داشته باشید:

اگر چت را پیدا نکردید، می توانید با تایپ نام کاربری در نوار جستجو، نمایه را جستجو کنید.

روش شماره 2: ایجاد چت جدید

برای ارسال پیام با ایجاد یک چت جدید در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
  • روی نماد دایرکت در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  • روی نماد کاغذ و قلم در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • یک حساب کاربری یا چند حساب (برای ایجاد یک چت گروهی اینستاگرام) را از لیست انتخاب کنید.
  • پیام را تایپ کنید و دکمه “Send ” را فشار دهید.

روش شماره 3: از صفحه نمایه

روش دیگری برای ارسال پیام در اینستاگرام از پروفایل آنهاست. این مراحل را دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
  • روی نماد ذره بین در پایین ضربه بزنید.
  • نام کاربری را در کادر جستجو وارد کنید.
  • روی پروفایل خاص ضربه بزنید.
  • روی دکمه “پیام” ضربه بزنید.
  • پیام را وارد کرده و “Send” را فشار دهید.

خوب است بدانید:

می‌توانید عکس‌ها، ویدیوها، متن، یادداشت‌های صوتی، برچسب‌ها و فایل‌های GIF را به پیام مستقیم یا چت گروهی خود وارد کنید و تماس ویدیویی برقرار کنید. گیرنده پس از دریافت پیام (بسته به تنظیمات اعلان خود) اعلان دریافت می کند.

چگونه تشخیص دهیم که شخصی پیام اینستاگرام شما را خوانده است؟

خب، خیلی ساده است! پس از ارسال دایرکت برای شخصی، کلمه “Seen” را در پایین پیام جستجو کنید. اگر ظاهر شد، به این معنی است که شخص پیام شما را مشاهده کرده است.

به دنبال کلمه Seen در اینستاگرام باشید. به همین ترتیب، می‌توانید روی پیام ضربه بزنید تا در ابتدا وضعیت «Seen» را بررسی کنید. این وضعیت “دیده شده” در اینستاگرام مانند تیک آبی “واتساپ” است، به این معنی که شخص پیام شما را خوانده است.

بنابراین، اگر شخصی پس از دیدن پیام شما به شما پاسخ نداده است، به این معنی است که او نخواسته است یا شاید فرصتی به دست نیاورده است. به طور مشابه، در مورد چت گروهی، نام پروفایل یا تصاویر افراد را در کنار وضعیت “دیده شده” خواهید دید.

همچنین ممکن است چند نام نمایه را با علامت “+” ببینید که نشان می دهد بسیاری از گیرندگان پیام شما را مشاهده کرده اند. برای مشاهده لیست کامل می توانید روی آن ضربه بزنید. علامت بعلاوه نشان دهنده پیام مشاهده شده بسیاری از گیرندگان اینستاگرام است.

سوالات متداول

آیا می توانید «Seen» (رسید خوانده شده) را در اینستاگرام خاموش کنید؟

نه نمی توانید. اگر پیامی را در اینستاگرام مشاهده کرده اید، وضعیت «دیده شده» را در پایین به فرستنده اطلاع می دهد.

آیا می توانم بدون بلاک کردن پیام شخصی در اینستاگرام، دریافت پیام شخصی را متوقف کنم؟

شما نمی توانید دریافت پیام کسی را در اینستاگرام متوقف کنید مگر اینکه حساب کاربری او را مسدود کنید. با این حال، می‌توانید پیام آن‌ها را بی‌صدا کنید تا دیگر اعلان دریافت نکنید.

برای نادیده گرفتن یک پیام، روی مکالمه ضربه بزنید تا باز شود و روی نام کاربری در بالا کلیک کنید. به گزینه “Mute messages” بروید و کلید کنار آن را روشن کنید تا پیام را بی صدا کنید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله به شما توضیح دادیم که چگونه می‌توانید تشخیص دهید که آیا شخصی پیام شما را در اینستاگرام مشاهده کرده است یا خیر. افراد ممکن است دلایل زیادی برای پاسخ ندادن به پیام شما داشته باشند. آنها ممکن است مشغول باشند یا نخواهند به شما پاسخ دهند.

هر چه که باشد، اکنون این شما هستید که تصمیم بگیرید آیا آنها را فراخوانی کنید یا با همه کسانی که پیام شما را شایسته پاسخ مناسب نمی دانند قطع رابطه کنید. شما همچنین می توانید آنها را به دلیل وقاحتشان نادیده بگیرید و در اینجا آدم بزرگتری باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. نور می گوید

    زیبا بود