نحوه آپلود ویدیوهای طولانی در توییتر چگونه است؟

بسیاری از مردم در حال بررسی راه های مختلف برای به اشتراک گذاری محتوای خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هستند. یکی از پلتفرم هایی که بازاریابان محتوا هدف آن هستند، توییتر است.

متأسفانه، بسیاری از مردم به دلیل محدودیت‌های توییتر در مورد طول و اندازه ویدیوهای ارسال شده در پلتفرم، قادر به ارسال ویدیوهای طولانی نیستند. بنابراین، اگر می‌خواهید ویدیوهای طولانی‌تری ارسال کنید، این راهنما را برای ترفندهای ساده بخوانید. همراه چیکاو باشید.

جواب سریع

زمانی که نمی دانید چگونه به آن دست یابید، ارسال ویدیوهای طولانی در توییتر غیرممکن به نظر می رسد. توییتر ویدیوهای خود را به 140 ثانیه محدود کرده است. با این حال، وقتی می‌خواهید ویدیوهای طولانی‌تری پست کنید، می‌توانید وقتی ویدیو را در یک کانال YouTube یا با استفاده از حساب تبلیغ توییتر دارید، ویدیو را به عنوان پیوند YouTube به اشتراک بگذارید.

چه ویدیوهایی توسط توییتر پذیرفته می شوند؟

توییتر این امکان را برای مردم فراهم کرد که شروع به ارسال ویدیو در این پلتفرم کنند، اما محدودیت هایی در مورد اندازه و طول ویدیوهای پذیرفته شده وجود دارد.

توییتر قبلاً یک پلتفرم فرمت نوشتاری بود و خوب است که اجازه ارسال ویدیو را می دهد. اکثر پلتفرم ها محدودیت هایی در مورد نوع رسانه پذیرفته شده در پلتفرم خود دارند. شرایط زیر برای ویدیوهایی که می توان در توییتر ارسال کرد عبارتند از:

  • حداکثر وضوح 1920 پیکسل در 1200 پیکسل منظره و 1200 پیکسل در 900 پیکسل پرتره.
  • فرمت های فایل پشتیبانی شده MP4 و MOV هستند.
  • حداکثر مدت زمان ویدیو 140 ثانیه.
  • حداکثر حجم فایل 512 مگابایت در حساب های شخصی.

اگرچه توییتر حداکثر طول 140 ثانیه را می دهد، اما زمانی که می خواهید بهترین تعامل را داشته باشید، ویدیوهای خود را بین 20 تا 45 ثانیه تنظیم کنید. با این حال، برای سازندگان محتوا که دوست دارند ویدیوهای طولانی پست کنند، بخش‌های زیر دو ترفند ساده را بیان می‌کنند که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نحوه ارسال ویدیوهای طولانی در توییتر به دو روش

همانطور که قبلاً اشاره شد، توییتر دستورالعمل هایی دارد که وقتی کسی می خواهد ویدیویی را در پلتفرم پست کند باید از آنها پیروی کند. یکی از این موارد این است که ویدیو حداکثر 140 ثانیه طول داشته باشد.

وقتی می خواهید ویدیوهای طولانی پست کنید چه اتفاقی می افتد؟ این بخش شامل دو گزینه است که می توانید یکی را انتخاب کنید.

روش اول: با استفاده از یوتیوب

یکی از ساده‌ترین ترفندها هنگام ارسال ویدیوهای طولانی‌تر در توییتر، ارسال ویدیو به عنوان پیوند به کانال YouTube است که حاوی ویدیو است. این روش برای سازندگانی که یک کانال YouTube دارند که همه ویدیوها را ذخیره می کند مناسب است.

بسته به نسخه توییتر که استفاده می کنید، ممکن است امتیاز پخش پیش نمایش ویدیو را داشته باشید. در مقابل، نسخه‌های دیگر کاربران را به کانال YouTube که ویدیو در آن قرار دارد هدایت می‌کنند. اگر متوجه شوید که اکثر دنبال کنندگان شما از مرورگر استفاده می کنند، ویدیو بدون مشکل پخش می شود.

بنابراین برای استفاده از این روش باید ویدیوی خود را در یوتیوب آپلود کنید، سپس لینک را در توییتر به اشتراک بگذارید.

روش دوم: استفاده از حساب تبلیغاتی توییتر

روش اول برای افرادی که مشکلی در ارسال یک ویدیو به عنوان پیوند YouTube ندارند، بهترین کار را دارد. اگر نمی‌خواهید از آن روش استفاده کنید، می‌توانید از یک حساب تبلیغاتی توییتر استفاده کنید. هنگام ایجاد حساب تبلیغاتی توییتر، ممکن است از شما خواسته شود که جزئیات کارت اعتباری خود را وارد کنید، اگرچه هزینه خدمات را پرداخت نخواهید کرد.

برای ایجاد یک حساب کاربری تبلیغاتی توییتر و ارسال یک ویدیوی طولانی، از مراحل زیر استفاده کنید:

  • اگر واجد شرایط هستید، یک حساب تبلیغاتی توییتر ایجاد کنید.
  • در صورت نیاز اطلاعات کارت را وارد کنید.
  • اطلاعات کارت به این معنی نیست که در آینده پنی از شما کسر خواهد شد.
  • پس از ایجاد حساب کاربری خود، روی «Creatives» ضربه بزنید و «Videos» را انتخاب کنید.
  • با شرایط استفاده موافقت کنید.
  • با کلیک بر روی دکمه “آپلود” یک ویدیوی توییتر را آپلود کنید.
  • روی «نوشتن توییت» ضربه بزنید و اطلاعات مفیدی مانند عنوان و توضیحات را وارد کنید.
  • پس از آماده شدن ویدیوی خود را منتشر کنید.
  • حساب تبلیغاتی توییتر می تواند به شما امکان ارسال ویدیوهای طولانی تا ده دقیقه را در مقایسه با 140 ثانیه معمولی که توسط توییتر پذیرفته شده است را به شما امکان دهد.

سوالات متداول

آیا امکان ارسال ویدیوهای طولانی در توییتر وجود دارد؟

آره. توییتر طول ویدیوهایی را که کاربران می‌توانند روی پلتفرم پست کنند محدود می‌کند، اما ترفندهای ساده‌ای برای دور زدن محدودیت‌ها وجود دارد. یک ترفند ساده، آپلود ویدیو به عنوان لینک یوتیوب یا ایجاد یک حساب تبلیغاتی توییتر است که می تواند یک ویدیو تا ده دقیقه آپلود کند.

نتیجه گیری

توییتر کاربران را از ارسال ویدیوهای حداکثر 140 ثانیه ای محدود می کند، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید ویدیوهای طولانی ارسال کنید. در این پست دو روش برای ارسال ویدیوهای طولانی در پلتفرم توضیح داده شده است.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.