SmartTag جدید سامسونگ از FCC عبور می کند، در اینجا نگاهی اجمالی به آن داریم

رقابت‌کننده‌ی AirTag سامسونگ در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و حالا زمان مناسبی برای جایگزینی آن فرا رسیده است. ما قبلاً شنیده‌ایم که یک تگ هوشمند جدید با نام Samsung Galaxy SmartTag در انتظار ماست و در اوایل این ماه گواهی بلوتوث خود را دریافت کرده است. همراه چیکاو باشید.

رقابت‌کننده‌ی AirTag سامسونگ در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و حالا زمان مناسبی برای جایگزینی آن فرا رسیده است. ما قبلاً شنیده‌ایم که یک تگ هوشمند جدید با نام Samsung Galaxy SmartTag در انتظار ماست و در اوایل این ماه گواهی بلوتوث خود را دریافت کرده است.

همانطور که مشاهده می‌کنید، هنوز هم با نام تجاری Galaxy SmartTag عرضه شده است، اما نام رسمی آن ممکن است مانند Galaxy SmartTag 2 باشد. شماره مدل آن EI-T5600 است. در ابتدا شایعات می‌گفتند که این لوازم جانبی در رویداد Samsung Unpacked هفته گذشته معرفی می‌شود، اما شاید به دلیل پرشده بودن (ببخشید از این جوک) این رویداد با دستگاه‌های دیگر، شرکت کره‌ای مجبور شد تا Galaxy Z Fold5، Galaxy Z Flip5، خانواده Galaxy Watch6 و همچنین سری Galaxy Tab S9 را معرفی کند.

تگ هوشمند جدید کم‌تر مربعی و بیشتر با شکل بیضی‌شکل نسبت به نسل قبلی آن است و دارای سوراخ بزرگتری برای حلقه‌های کلید است – به نظر می‌رسد تا بتوانید به راحتی آن را مستقیماً به یک حلقه کلید الصاق کنید. این ردیابی‌گر جدید همچنین دارای اتصال Bluetooth LE و همچنین اتصال UWB است. تگ هوشمند اصلی دارای اتصال UWB نبود، اما تگ هوشمند SmartTag+ این مشکل را حل کرد. این بار به نظر می‌رسد که تنها یک مدل وجود خواهد داشت.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.