آخرین نسخه بتا واتساپ ویژگی های Material Design 3 را به‌همراه دارد

واتس اپ، اپلیکیشن چت پرطرفدار متعلق به متا، با موج اخیر معرفی ویژگی های خود در حال گسترش است. در پاسخ به خواسته های کاربران، این برنامه به روز رسانی های بسیار مورد نیاز را پیاده سازی کرده است. اکنون، در حال تغییر کامل است تا با آخرین دستورالعمل‌های Google مطابقت داشته باشد. در گذشته، واتس‌اپ در iOS و اندروید از دیدگاه‌های طراحی متمایز پیروی می‌کرد، اما این شرکت در تلاش است تا یک تجربه برنامه‌ای منسجم و یکنواخت را در هر دو پلتفرم ایجاد کند. همراه چیکاو باشید.

منوهای گرد و نوار پیمایش پایین در آپدیت واتساپ

آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ، نسخه 2.23.15.24، اکنون از طریق برنامه بتا Google Play برای آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است. این به‌روزرسانی با پیروی از دستورالعمل‌های Material Design 3، پیشرفت‌های قابل‌توجهی را در رابط برنامه به ارمغان می‌آورد.

بهبودها شامل بازطراحی نوار پیمایش پایینی، دکمه اقدام شناور جدید و منوهای گرد شده است. این تغییرات ابتدا برای یک گروه محدودی از کاربران در دسترس بودند، اما با این به‌روزرسانی، به تعداد بیشتری از آزمایش‌گران بتا می‌رسد.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های ذکر شده، کاربران همچنین تغییراتی در هشدارهای گرد و کلیدهای تغییر وضعیت مشاهده خواهند کرد که واسط کاربری اپلیکیشن را بهبود می‌بخشد. تب گفتگوها و دکمه اقدام شناور به‌طور بازطراحی شده‌اند تا نمایانگر حباب‌های پیام‌های ورودی باشند.

برای اطمینان از دسترسی به آخرین ویژگی‌ها، توصیه می‌شود واتساپ را با نصب نسخه‌های جدید بتا از فروشگاه گوگل پلی بروز نگه داشت.

علاوه بر بهبودهای رابط کاربری، واتساپ در افزایش قابلیت‌های خود پیشرفته است. به‌تازگی این اپلیکیشن اجازه‌ی ارسال پیام به مخاطبین ناشناخته بدون ذخیره شماره‌های آنان را می‌دهد و اکنون در ساعت‌های هوشمند Wear OS نیز در دسترس است. به‌علاوه، واتساپ به‌فعالیت بر روی معرفی ویژگی آواتار متحرک و معرفی ویژگی پیشنهاد استیکر در نسخه‌ی بتا اشتغال دارد.

 

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.