طبق گزارش‌ها، سامسونگ توسعه گلکسی رینگ را آغاز کرده است

آخرین گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ ظاهراً کار روی حلقه هوشمندی به نام “حلقه کهکشان” را آغاز کرده است. حلقه گلکسی سامسونگ از بردهای مدار ساخت ژاپن استفاده خواهد کرد. شایان ذکر است، سامسونگ به طور رسمی توسعه حلقه پوشیدنی را آغاز کرده است که کاربران آن را روی انگشتان خود می‌بندند و داده‌های سلامتی را روی تلفن‌های خود دریافت می‌کنند. همراه چیکاو باشید.

با استفاده از انگشتر هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ، کاربران می‌توانند سلامت، شاخص‌های حیاتی و مهم‌ترین‌اش ضربان قلب خود را مانند یک ساعت هوشمند پیگیری کنند. سامسونگ در ابتدا سخت‌افزار PCB اولیه مورد نیاز برای این انگشتر هوشمند را توسعه می‌دهد. اگر همه چیز درست باشد، به‌زودی می‌توانیم نمونه اولیه‌ای را ببینیم. سپس این شرکت تصمیم می‌گیرد که آیا این گلکسی رینگ یک محصول قابل اجراست یا خیر.

شایعات مربوط به گلکسی رینگ برای مدت زمان قابل توجهی در اینترنت مطرح شده‌اند. با این حال، به جز چند قطره اطلاعات و اطلاعات پتنت، به‌طور معنی‌داری بروزرسانی‌های قابل توجهی در این خصوص انجام نشده است. براساس گزارش The Elec، در ابتدای امسال علامت تجاری گلکسی رینگ به‌وجود آمد. این گلکسی رینگ سامسونگ به مسابقه با دسته‌ای از لوازم پوشیدنی Oura خواهد رفت. سامسونگ حتی در اپلیکیشن Samsung Health به یک انگشتر هوشمند اشاره کرده است.

برخی از اسناد تجاری دیگر به غیر از حلقه گلکسی، از جمله Galaxy Circle، Galaxy Index، Galaxy Insight، Galaxy One، Galaxy Pulse و Galaxy Rhythm ظاهر شده اند. در مورد دقت حلقه های هوشمند، از آنجایی که آنها نزدیک و محکم به بدن کاربر بسته می شوند، در ردیابی موارد حیاتی سلامتی در مقایسه با یک ساعت هوشمند دقیق تر خواهند بود.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.