Galaxy S21 FE به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 را در آسیا، اروپا و ایالات متحده دریافت می‌کند

هفته گذشته، سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 را برای گلکسی S21 FE در برخی از کشورهای آسیایی، از جمله هند، منتشر کرد. اکنون، این به‌روزرسانی امنیتی جدید در مناطق دیگر نیز به طور گسترده‌تری عبارت از اروپا و ایالات متحده در حال ارائه است. این به‌روزرسانی جدید همچنین در بیشتر کشورهای آسیایی نیز در حال انتشار است. همراه چیکاو باشید.

آخرین به‌روزرسانی امنیتی برای گلکسی S21 FE با نسخه‌فریمور زیر عرضه شده است:

  • G990BXXS6EWF2 – ارمنستان، اتریش، جمهوری آذربایجان، کرواسی، فرانسه، گرجستان، آلمان، یونان، مجارستان، ایرلند، ایتالیا، قزاقستان، مقدونیه، روسیه، لهستان، پرتغال، رومانی، صربستان، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، جمهوری چک، هلند، انگلستان و اوکراین.
  • G990EXXS7EWG1 – هند، نپال و سری‌لانکا.
  • G990USQS8EWF1 – ایالات متحده آمریکا (بسته‌شده توسط اپراتور US Cellular).

به‌روزرسانی جدید شامل پچ امنیتی ژوئیه 2023 است که بیش از 90 آسیب‌پذیری امنیتی موجود در نسخه قبلی نرم‌افزار را برطرف می‌کند. هیچ ویژگی یا بهبود کارایی جدیدی شامل نمی‌شود. به‌روزرسانی امنیتی جدید ممکن است در روزهای آینده به گلکسی S21 FE در کشورهای بیشتری برسد.

اگر شما یک گلکسی S21 FE در هر یک از کشورها یا مناطق مذکور بالا دارید، می‌توانید هم‌اکنون با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و کلیک بر روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید. همچنین می‌توانید فایل فریمور جدید را از پایگاه‌داده فریمور ما دانلود و به‌صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ گلکسی S21 FE را در اوایل سال 2022 با اندروید 12 به بازار عرضه کرد. این شرکت قول داد که چهار بار به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را برای گلکسی S21 FE ارائه دهد و اندروید 13 را در پایان سال 2022 ارائه کرد. انتظار می‌رود که در پایان امسال به‌روزرسانی اندروید 14 را دریافت کند.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.