جیمیل طراحی بهتری را برای گوشی های تاشو به ارمغان می آورد

گوگل قول داده است که با انتشار Android 12L، اپلیکیشن‌های خود را برای دستگاه‌های با صفحه نمایش بزرگ مانند گوشی‌های تاشو و تبلت‌ها بهبود دهد. در طول دو سال گذشته، این شرکت طرح‌های بهتری برای اپلیکیشن‌های خود معرفی کرده است. اگرچه گوگل طرح دو پنلی را برای دستگاه‌های با صفحه نمایش بزرگ معرفی کرد، اما هم اکنون بهبودهای بیشتری نیز اضافه کرده است. همراه چیکاو باشید.

اپلیکیشن Gmail برای سیستم‌عامل اندروید تغییراتی در طراحی دریافت کرده است که استفاده از آن در گوشی‌های تاشو را آسان‌تر می‌کند. افرادی که در 9To5Google فعالیت می‌کنند کشف کرده‌اند که اپلیکیشن Gmail در حال حاضر دارای یک ریل ناوبری در سمت چپ صفحه نمایش است. قبل از این، این ریل در پایین قرار داشت و قرارگیری جدید از صفحه نمایش بزرگتر بهتر استفاده می‌کند و اجازه می‌دهد تا تعداد بیشتری از ایمیل‌ها و محتوای ایمیل نمایش داده شود.

ریل ناوبری شامل دکمه Compose است که در چند سال گذشته به صورت دکمه شناور بود. ریل ناوبری همچنین دکمه‌های Chat، Email و Meet را نمایش می‌دهد و تغییر بین آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. این طراحی جدید چند ماه پیش برای برخی کاربران بتا ظاهر شد. با این حال، به نظر می‌رسد که اکنون به صورت گسترده‌تری در حال عرضه است.

به طور جالب، توجه شده است که طراحی جدید اپلیکیشن Gmail به نظر می‌رسد فقط در گوشی‌های تاشو فعال است. در حال حاضر در تبلت‌ها در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود در آینده نیز برای تبلت‌ها موجود شود.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.