Galaxy S23 به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 را در هند دریافت می‌کند

هفته گذشته، سامسونگ شروع به ارائه به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 به سری گلکسی اس 23 کرد. با این حال، این به‌روزرسانی تنها محدود به اروپا و آمریکا بود. اکنون، این به‌روزرسانی به طور گسترده‌تری عرضه می‌شود و هم‌اکنون بازار هند را نیز به خود ادغام کرده است. همراه چیکاو باشید.

آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 الترا با شماره نسخه S91xBXXS3AWF9 عرضه شده است. این به‌روزرسانی در هند در دسترس قرار گرفته و ممکن است در طی چند روز آینده به کشورهای آسیایی دیگر هم گسترش یابد. حجم این به‌روزرسانی 431.28 مگابایت است و تنها اصلاحاتی برای آسیب‌پذیری‌های امنیتی موجود در نسخه قبلی نرم‌افزار ارائه می‌دهد. هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی را به همراه ندارد. با این حال، برخی از کاربران ادعا می کنند که بهبودهایی را در نرمی انیمیشن مشاهده کرده اند.

سامسونگ در اوایل سال جاری سری گلکسی اس 23 را با رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 عرضه کرد. انتظار می‌رود این گوشی تا قبل از پایان ماه جاری به‌روزرسانی One UI 6.0 Beta را دریافت کند. به روز رسانی پایدار One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 ممکن است در سه ماهه چهارم سال جاری منتشر شود.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.