نسخه بتا Samsung One UI 6.0 به چه کشور هایی می آید؟

واجدین شرایط دانلود نسخه بتا 6.0 رابط کاربری Samsung One UI را بررسی کنند: ببینید آیا این نسخه در کشور محل سکونت شما منتشر می‌شود یا خیر. همراه چیکاو باشید.

تا پایان این ماه، احتمالاً صاحبان گوشی Galaxy S23 قادر خواهند بود که عضویت خود را برای امتحان و آزمایش بتای آپدیت Android 14 و One UI 6.0 ثبت کنند. منابع مختلف به تازگی اعلام کردند که برنامه بتای One UI 6.0 احتمالاً در هفته سوم ماه ژوئیه راه‌اندازی خواهد شد، به این معنی که احتمالاً تا همین زمان در هفته آینده اولین بتای آپدیت منتشر خواهد شد!

بستگی به پیشرفت آزمایشات داخلی سامسونگ دارد که ممکن است باعث تأخیر شود، اما با تقریباً به پایان رسیدن آزمایش بتا Android 14 برای دستگاه‌های Pixel توسط گوگل، معتقدیم که مدت زمان طولانی نخواهد گذشت که صاحبان گوشی‌های Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra هم به این سرگرمی بپیوندند.

مانند برنامه‌های بتا برای آپدیت‌های قبلی مهم Android و One UI، برنامه بتای One UI 6.0 قرار است در چندین بازار قابل دسترسی باشد. اما کدام بازارها خواهند بود؟ آیا شما قادر خواهید بود در کشور خود عضو برنامه بتا شوید، یا باید منتظر نسخه نهایی آپدیت باشید؟

یک برنامه بتا UI 6.0 می تواند به هفت کشور محدود شود

از آنجایی که برنامه بتای One UI 6.0 هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، راهی برای تأیید هر جزئیاتی درباره آن وجود ندارد. با این حال، با توجه به انتشارات قبلی بتای One UI، احتمال بالایی وجود دارد که آزمایش بتا One UI 6.0 برای طرفداران سامسونگ در چین، هند، آلمان، لهستان، کره جنوبی، انگلستان و ایالات متحده امکان‌پذیر باشد.

احتمالاً کره جنوبی و ایالات متحده امریکا جایی خواهند بود که برنامه بتای One UI 6.0 راه‌اندازی خواهد شد. آلمان نیز ممکن است در این موج اولیه جای بگیرد، اما صاحبان گوشی Galaxy S23 ساکن در سایر کشورهای مذکور باید احتمالاً چند روز یا حتی هفته‌هایی صبر کنند تا بتوانند در این فعالیت شرکت کنند.

درباره اینکه کدام گوشی‌های Galaxy از برنامه بتا استفاده خواهند کرد، انتظار داریم که سامسونگ پس از عرضه آن برای خانواده Galaxy S23، آن را برای تقریباً تمام گوشی‌های پرچمداری که برای آپدیت Android 14 و One UI 6.0 واجد شرایط هستند، موجود کند. برخی از گوشی‌های Galaxy میان‌رده نیز ممکن است بتا را دریافت کنند، اگرچه در این صورت لیست آنها قابل توجه کمتر خواهد بود.

 

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.