گلکسی نوت 20 به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 را دریافت می‌کند

آخرین سری گوشی Galaxy Note که تا به حال عرضه شده است، شروع به دریافت بروزرسانی امنیتی جدید سامسونگ کرده است. سری گوشی Galaxy Note 20 اکنون شروع به دریافت بروزرسانی امنیتی ژوئیه ۲۰۲۳ کرده است. این اتفاق تنها چند روز پس از اینکه سری گوشی Galaxy Note 10 بروزرسانی امنیتی جدید را دریافت کرد، رخ داده است. همراه چیکاو باشید.

گلکسی نوت 20 اکنون با به‌روزرسانی امنیتی ژوئیه 2023 از امنیت بیشتری برخوردار است

بروزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گوشی‌های Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra با شماره نسخه نرم‌افزاری N985FXXS7HWG2 عرضه شده است. در حال حاضر در کشورهای آمریکای لاتین از جمله آرژانتین، بولیوی و پرو در دسترس است. ما انتظار داریم که این بروزرسانی جدید در چند روز آینده در کشورهای دیگر آمریکای لاتین عرضه شود و تا انتهای این ماه در سراسر جهان قابل دسترسی باشد. این بروزرسانی امنیتی جدید بیش از ۹۰ آسیب‌پذیری امنیتی را که در نسخه قبلی نرم‌افزار وجود داشت رفع می‌کند. از این بروزرسانی انتظار ویژگی‌ها یا بهبودهای عملکردی جدیدی نداشته باشید.

اگر گوشی سری Galaxy Note 20 را دارید و در یکی از کشورهای ذکر شده بالا زندگی می‌کنید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار » دانلود و نصب، بروزرسانی جدید را دریافت کنید. همچنین می‌توانید فایل نرم‌افزار جدید را از پایگاه داده نرم‌افزار ما دریافت و با استفاده از یک کامپیوتر ویندوز و نرم‌افزار Odin آن را به صورت دستی فلش کنید.

سامسونگ گوشی‌های سری Galaxy Note 20 را با سیستم عامل اندروید 10 عرضه کرد. آنها در اواخر سال 2020 بروزرسانی اندروید 11 و در اواخر سال 2021 بروزرسانی اندروید 12 را دریافت کردند. سامسونگ در اواخر سال 2022 بروزرسانی اندروید 13 را برای سری گوشی‌های Galaxy Note 20 عرضه کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.