چگونه در روبیکا ربات بسازیم؟

چگونه در روبیکا ربات بسازیم در حالی که به دانش برنامه نویسی و برنامه های جانبی نیاز نداشته باشیم؟ این پرسش یکی از پرتکرار ترین سوالات کاربران روبیکا است که ما قصد داریم در این مقاله آن را بررسی کنیم. همان طور که می دانید، روبیکا یکی از محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی بومی و پلتفرمی با امکان ساخت ربات در ایران است. این پیام رسان به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون دانش برنامه‌نویسی و با استفاده از رابط کاربری ساده، ربات خود را بسازند. در این مقاله، به شما نحوه ساخت ربات در روبیکا را آموزش خواهیم داد. همراه چیکاو باشید.

در این مقاله آموزشی، قصد داریم به شما نحوه ساخت ربات در پلتفرم روبیکا را یاد بدهیم. روبیکا با بیش از 50 میلیون کاربر در ایران، بزرگترین پلتفرم کاربر محوری است که امکان حضور کسب و کارها و استفاده از ظرفیت بزرگ کاربران را فراهم می کند.

ربات روبیکا دارای امکانات متنوعی است که از جمله آنها می توان به مدیریت کانال، دریافت اطلاعات کاربر با اجازه کاربر، دریافت موقعیت مکانی کاربر با اجازه کاربر، پرداخت در روبیکا و قابلیت چت با کاربر اشاره کرد.

برای ساخت ربات در روبیکا، ابتدا می توانید از ربات رسمی @BotFather استفاده کنید. سپس با دریافت توکن ربات، صفحه توسعه دهنگان ربات خود را بسازید. اما باید توجه داشت که ربات ها دارای محدودیت هایی هستند و نمی توانند به مخاطبین دسترسی داشته باشند، به گروه یا کانال وارد شوند (مگر اینکه مدیر آنها را اضافه کند) و تنها با کسانی که دکمه شروع ربات را انتخاب کرده باشند، گفتگو می کنند. همچنین پیام های ارسال شده تیک دوم نمی خورند. بعلاوه فهرست گفتگوها در زمان اولین ورود خالی است که با دریافت اولین پیام، به فهرست اضافه می شود.

متشکریم که تا انتهای مقاله “چگونه در روبیکا ربات بسازیم؟” همراه ما بودید. نظرات و سوالات خود را درباره نحوه ساخت ربات روبیکا در بخش کامنت با ما به ااشتراک بگذارید. شما با چه روشی ربات روبیکا می سازید؟
2.6/5 - (9 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. شهرام می گوید

    فعال سازی ربات برای اکانت روبیکا

  2. مهدی می گوید

    سلام وارد میشم استارت رو میزنم بعد هیچ پیامی بهم نمیده لطفا یکی جوابمو بده😕

  3. حسین می گوید

    سلام وارد بات فادر میشم شروع رو میزنم هیچ اتفاقی نمیفته