حذف پیام چت دیوار چگونه انجام می شود؟ | آموزش سریع و کاربردی!

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین روش برای اینکه بدانید حذف پیام چت دیوار چگونه انجام می شود؟ آشنا کنیم. همراه چیکاو باشید.

اپلیکیشن دیوار یکی از پر استفاده‌ترین برنامه‌های ایرانی برای خرید، فروش و معاوضه‌ی کالاها و خدمات است. با وجود امکانات ویژه‌ی این اپلیکیشن، اما برخی اوقات ممکن است کاربران نیاز به حذف پیام‌هایی که ارسال کرده‌اند، داشته باشند. در اینجا، روش حذف پیام در چت دیوار را برای شما توضیح می‌دهیم.

پیش از مطالعه ادامه مقاله به شما پیشنهاد می کنیم تا برای آشنایی کامل با نرم افزار دیوار به مقاله معرفی و بررسی اپلیکیشن دیوار واسطی برای نیازمندی های شما مراجعه کنید. در این مطلب هر آنچه لازم است درباره دیوار بدانید را به شما توضیح داده ایم.

حذف پیام چت دیوار چگونه انجام می شود؟

برای حذف یک پیام در چت دیوار، ابتدا باید به بخش چت بروید و چت مورد نظر خود را باز کنید. سپس با لمس پیامی که می‌خواهید حذف کنید، آن را انتخاب کنید. با انتخاب پیام، گزینه‌های مختلفی به نمایش در خواهد آمد. در این گزینه‌ها باید گزینه “حذف پیام” را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه حذف پیام، یک پیام اطمینان برای شما نمایش داده می‌شود که از شما تایید می‌خواهد که مایلید پیام انتخاب شده حذف شود. با تایید این پیام، پیام انتخاب شده به صورت دائمی از چت حذف خواهد شد و دیگر در چت مورد نظر دیده نخواهد شد.

اگر همچنان مشکلی در حذف پیام در دیوار دارید، می‌توانید از طریق بخش پشتیبانی این اپلیکیشن با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

پرسش‌های متداول

 آیا می‌توان پیامی را که به اشتباه ارسال شده، حذف کرد؟

بله، همان طور که در ابتدای مقاله حذف پیام چت دیوار چگونه انجام می شود؟ توضیح دادیم، می‌توانید پیامی را که به اشتباه ارسال کرده‌اید را حذف کنید.

آیا می‌توان پیامی را که بیش از چند روز پیش ارسال شده است، حذف کرد؟

خیر، پیام‌هایی که بیش از چند روز پیش ارسال شده‌اند، قابل حذف نیستند. به عبارت دیگر، شما تنها می‌توانید پیام‌هایی را که در مدت کوتاهی ارسال کرده‌اید، حذف کنید.

با توجه به اینکه حذف پیام در دیوار بسیار ساده و آسان است، کاربران می‌توانند به راحتی پیام‌های خود را از بین ببرند و به تبادل اطلاعات با دیگر کاربران بپردازند. متشکریم که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم که مقاله حذف پیام چت دیوار چگونه انجام می شود؟ برای شما مفید باشد. 
2.8/5 - (9 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. پرستو می گوید

    گرینه حذف توی چت دیواربرای من غیرفعاله وکمرنگ نوشته شده چطوری فعالش کنم؟

  2. پروانه می گوید

    باسلام وخسته نباشید

    لطفا بخش پستچی دیوار پیام های پستچی دیوار و رسیدگی کنید تا بتوانیم پیام هارا پاک کنیم نیازی نیست تا همه پیام ها بمونن ممنون میشیم