آموزش ارز دیجیتال از پایه تا پیشرفته

در این نوشتار تصمیم داریم شما را با آموزش ارز دیجیتال مبتدی تا حرفه‌ای و بازار فوق العاده و پر سود آن آشنا کنیم. امروزه کسب درآمد از ارز دیجیتال و یادگیری آن فعالیتی مهیج است که می‌تواند فرصت‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. احتمالا اسامی بازارهای مالی فارکس و بورس را شنیده‌اید. برای بسیاری از افراد بازارهای مذکور به عنوان درآمد ثانویه محسوب می‌شود. با این حال غیر متمرکز بودن بازار ارز دیجیتال آن را از سایر بازارها متمایز می‌کند. در واقع  این موضوع به این معناست که تحت کنترل هیچ ارگان یا سازمانی نیست. بهتر است بدانید رمز ارز معادل فارسی ارز دیجیتال به شمار می‌آید. به بیان بهتر می‌توان گفت که این نام به دلیل رمزنگاری پول دیجیتال انتخاب شده است. از آنجایی که ارزهای دیجیتال در بستر بلاک چین فعالیت می‌کند؛ بنابراین نیازی به ایجاد هیچ نوع حساب مالی ندارید. در این مقاله می‌خواهیم آموزش رایگان ارز دیجیتال را برای شما قرار دهیم پس تا انتها با ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ارز دیجیتال چیست؟

در این بخش از آموزش ارز دیجیتال مفهوم پول دیجیتال را توضیح می­دهیم. همانطور که می‌دانید رمز ارز پولی است که مبتنی بر علم رمزنگاری ساخته شد. ویژگی‌های این پول را می‌توان در تغییر ناپذیر بودن و شفافیت آن دانست. هدف اصلی طراحی این ارزها در مقایسه با ارزهای معمولی (فیات) پیشگیری از جعل و کلاهبرداری است. ارز الکترونیک، شفافیت دارد چراکه از دفتر کل توزیع شده مبتنی بر بلاکچین استفاده می‌کند. علاوه بر این بلاکچین امکان مشاهده کلیه تراکنش‌ها را برای افرادی که در این بازار فعالیت دارند فراهم کرده است. همچنین از دیگر مزیت این ارز می‌توان به غیر متمرکز بودن اشاره کرد چون دست هیچ نهاد یا سازمان خاصی نیست. از طرف دیگر با جهانی شدن اینترنت، کاربران زیادی تمایل معامله در بستر شبکه دیجیتال دارند. در نهایت تمام این دلایل باعث پیدایش ارز دیجیتال شد. با این وجود بازار رمز ارز یا ارز دیجیتال پر ریسک است که باید برای ورود به این بازار ابتدا آموزش آن را تا انتهای مقاله دنبال کنید.

آموزش ارز دیجیتال

تا اینجای نوشتار با ارز دیجیتال یا رمز ارزها آشنا شدید. حال وقت آن رسیده که درباره آموزش ارز دیجیتال توضیح دهیم. با ظهور این ارزهای دیجیتال روش‌های مختلفی برای یادگیری آن‌ها ارائه شده است. از این رو کاربران این سوال را در ذهن دارند که بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال چیست؟  در این مقاله سعی کردیم به صورت رایگان درباره این پول دیجیتال توضیح دهیم. با این حال اگر می‌خواهید این رمز ارزها را به صورت تخصصی‌تر یاد بگیرید بهتر است دوره ارز دیجیتال را با تمامی نکات پیشرفته تهیه کنید. مدرسان پیشتاز آموزش‌های دیگری نظیر آموزش فارکس، آموزش برنامه نویسی پیشرفته، آموزش مدیریت سرمایه نیز دارد که می‌تواند برای بازارهای ارز دیجیتال بسیار موثر باشد. علاوه بر این در صورت نیاز می‌توانید آموزش تعمیرات موبایل این مجموعه را تهیه کنید.

آموزش ارز دیجیتال

تاریخچه ارز دیجیتال از گذشته تا امروز

بیت کوین در سال ۲۰۰۸ برای اولین بار توسط ساتوشی ناکاموتو ابداع شد. در همان زمان قیمت بیت کوین تقریبا ۰.۵ دلار بود که به راحتی تعداد زیادی از آن قابل خرید بود. حتی بازی‌هایی برای کسب این ارز طراحی شد. با وجود اینکه بیش از یک دهه از طراحی آن می‌گذرد از سال ۲۰۱۱ تا امروز شاهد رشد چشمگیر بیت کوین هستیم. تا جایی که اکنون می‌توان از آن به عنوان یکی از روش‌های پرداخت استفاده کرد. با پیشرفت این پول، تیم‌های توسعه زیادی ارزهای دیجیتال خود را طراحی کردند. قاعدتا ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین با هدف کنار زدن از بازی رقابت وارد عرصه شدند. به طوری که اتریوم معروف‌ترین ارز دیجیتال بعد از بیت کوین است. همچنین روز به روز با افزایش رمز ارزها صرافی‌هایی برای تسریع معاملات تاسیس شدند.

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن از پایه‌ای ترین مباحث برای فراگیری بهتر آموزش ارز دیجیتال است. یادگیری این شیوه معامله‌گری می‌تواند به شما دید بهتری از روند بازار بدهد. علاوه بر این با دیدن دوره پرایس اکشن در تحلیل بازار قدرتمندتر از سایرین دیده می‌شوید. رایج‌ترین روش‌ها برای ترید با پرایس اکشن RTM، Smart Money و عرضه و تقاضا هستند. اگر قصد آشنایی با انواع روش‌های پرایس اکشن را دارید تا سود خود را در معاملات افزایش دهید ادامه نوشتار را دنبال کنید.

آموزش پرایس اکشن RTM

این روش از حروف اول کلمات Read The market تشکیل می‌شود که به معنای سنجیدن بهتر بازار در ترید کردن است. اگر می‌خواهید تصمیم بهتر و با دید بازتر به خرید و فروش دارایی‌ها بپردازید بهتر است پرایس اکشن RTM را فرا بگیرید. با این روش می‌توان پیش‌بینی‌های درست‌تری انجام داد. آرتی ام توسط شخصی به نام ایف میانت ابداع شد که سه رکن بیس، رالی و رفتار قیمت رالی دارد.

آموزش پرایس اکشن اسمارت مانی

فراگیری روش اکشن اسمارت مانی برای یادگیری هرچه بهتر آموزش ارز دیجیتال لازم است. این روش توسط تریدرهای ماهر برای مدیریت و پیش بینی روند بازار به کار گرفته می‌شود. اگر الگوهای سرمایه گذاران تازه کار در مقایسه با خرده فروشان متفاوت باشد استفاده از آن کارا است. در حقیقت می‌توان گفت سپرده گذاری این روش توسط سرمایه گذاران خبره انجام می‌شود. پس در این صورت احتمال سود کسب شده از طریق اسمارت مانی افزایش خواهد یافت چون سرمایه شما توسط افراد متخصص در بازار دیجیتال سرمایه گذاری می‌شود.

آموزش پرایس اکشن

آموزش پرایس اکشن عرضه و تقاضا

پرایس اکشن عرضه و تقاضا یکی از روش‌های پرایس اکشن مبتنی بر نواحی عرضه و تقاضا است. قبل از شناسایی سطوح باید با مفهوم کندل شمعی ژاپنی آشنا شوید. سپس نحوه پیدا کردن خوشه‌ها را آموزش ببینید. سرمایه گذاران از سطوح عرضه برای پوزیشن شورت کمک می‌گیرند تا در مدت کوتاه‌تر خرید و فروش را انجام دهند. در ادامه توضیح خواهیم داد که سطوح عرضه و تقاضا چگونه در نمودار مشخص می‌شوند. بین دو قله‌ای که ابتدا قیمت صعودی و سپس نزولی می‌شود و به ارتفاع نزولی قبلی خود بر می‌گردد، سطوح تقاضا شکل می‌گیرد. برعکس این مورد سطوح عرضه را نشان می‌دهد به این صورت که ابتدا نزولی سپس صعودی می‌شود.

بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال

در تحلیل بازار ارز دیجیتال رفتار و حرکت‌های ارز دیجیتال مد نظر قرار می‌گیرد. تحلیلگر بازار شما را راهنمایی می‌کند تا قیمت ارز دیجیتال را پیش بینی کنید. کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز از بهترین تحلیلگران و متخصصان این بازار استفاده می‌کند تا کمک کند درآمد دلاری عالی داشته باشید. فضای مالی و تورم کشور باعث شده توان خرید نسبت به درآمد روز به روز کاهش پیدا کند. پس با استفاده از سیگنال‌ها می‌توان حداقل در شرایط اقتصادی امروز ارزش پول خود را حفظ کرد. در این اوضاع باید اشتباهات را به کم‌ترین میزان برسانیم و چه خوب است اصلا در سرمایه گذاری‌ها خطا نکنیم. همانطور که می‌دانید خرید ملک و املاک با این درآمدها خیلی سخت به نظر می‌رسد. پس بهتر است به سرمایه گذاری‌های کوچک نظیر ارز دیجیتال روی بیاوریم تا آینده خوبی برای خود رقم بزنیم‌. در این سرمایه گذاری‌ها باید بتوانید اصل سرمایه را حفظ کنید و همچنین زودبازده باشد و سود خوبی از آن حاصل شود.

آموزش پرایس اکشن

ویژگی‌های کانال سیگنال ارز دیجیتال

امروزه بازار ارز دیجیتال محبوبیت خاصی پیدا کرده به طوری که خرید و فروش زیادی در آن صورت می‌گیرد. ترید کردن عالی نیاز به داشتن دانش و تجربه کافی دارد. در غیر این صورت بهتر است از علم افراد متخصص در این حوزه استفاده کرد. مجموعه مدرسان پیشتاز بهترین کانال سیگنال را با استفاده از تجربه عملی و علمی متخصصان با ویژگی‌های منحصر به فردی ارائه می‌دهد. یکی از مشخصات این کانال در نظر گرفتن حد ضرر، منطقی و مدیریت شده برای تمامی معاملات است. علاوه بر این هیچ معامله‌ای با اهرم بسیار بالا معرفی نمی‌شود. سیگنال‌هایی که ریسک بالایی دارند را اخطار می‌دهیم تا در صورت تمایل وارد معامله‌هایی با ریسک کمتر شوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.