واتس اپ میزبان حالت ویدیویی جدید و صندوق ذخیره پیام می شود

شبکه اجتماعی واتس اپ یکی از معروف ترین پلتفرم های جهانی است. توسعه دهندگان این پیام رسان با ارائه آپدیت های مختلف، تجربه کاربری بهتری را به مخاطبان خود ارائه می دهند. پیش از این در چیکاو گفتیم که “امکان استفاده از یک اکانت واتس اپ در دو دستگاه متفاوت به زودی فراهم می شود“.

به نظر میرسد که واتس اپ در آپدیت جدید خود میزبان حالت ویدیویی جدید و صندوق ذخیره پیام مشابه تلگرام باشد. برای اطلاع از جزئیات این خبر تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

آپدیت جدید واتس اپ شامل چه ویژگی هایی است؟

یکی از ویژگی های مهمی که انتظار می رود در این پیام رسان جهانی ارائه شود، قابلیت حالت مخصوص ضبط ویدئو است. بنابه گفته  WABetaInfo، توسعه دهندگان این برنامه قصد دارند تا یک حالت ویدئو اختصاصی را به عنوان یک قابلیت آزمایشی جدید ارائه کنند.

در این به روزرسانی جدید کاربران می توانند با یک اشاره عکسبرداری کرده یا با فشردن انگشت خود روی شاتر، فیلمبرداری نمایند. پیش از این، عکس گرفتن و ضبط فیلم در واتساپ تنها از طریق کلیک کردن روی آیکون دوربین در یک چت امکان پذیر بود.

به لطف این ویژگی جدید دیگر نیازی به انجام روش قبل نیست. بعد شروع و اتمام فیلمبرداری تنها کافی است که یکبار دکمه شاتر را بفشارید. این قابلیت به شما امکان فیلمبرداری  با نصب گوشی روی سه پایه و سوئیچ بین دوربین عقب و جلو را می دهد.

نسخه بتا این قابلیت به صورت آزمایشی برای برخی کاربران ارائه شده است. انتظار می رود که طی چند هفته آینده تمامی کاربران به این ویژگی جذاب دسترسی داشته باشند.

به نقل از گزارش خبری منتشر شده در  GizChina، واتس اپ میزبان قابلیت ارسال کردن پیام به خود می شود. با این ویةژگی شما می توانید یک چت اختصاصی با خود داشته و از آن مانند صندوق ذخیره پیام تلگرام استفاده نمایید.

از کاربرد های این قابلیت فوق العاده می توان به مواردی از قبیل عضویت پرمیوم، امکان ترک مخفیانه گروه و افزایش عضویت به ۱۰۰۰ اشاره کرد. انتظار می رود که به زودی ویژگی هایی مانند بخش انجمن، تماس‌های ویدیویی ۳۲ نفره، نظرسنجی مکالمه‌ای و امکان ایجاد گروه با حداکثر ۱۰۲۴ کاربر نیز در دسترس قرار بگیرد.

گروهی از کاربران با دریافت نسخه ۲.۲۲.۲۴.۲ واتس اپ برای اندروید و نسخه ۲۲.۲۳.0.۷۰ برای iOS به نسخه بتا این قابلیت دسترسی دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.