احتمالا شرکت اپل آیفون ۱۵ پرو را با «دکمه‌های غیرمتحرک» ارائه می کند

یک تحلیلگر خوش نام و سرشناس، مینگ‌چی کو، اعلام کرده است که کمپانی اپل قصد دارد دکمه های پاور و تنظیم صدا را در آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا به صورت غیر متحرک طراحی کند. این تغییر پیش از این در سری 7 گوشی های آیفون ارائه شده بود. شرکت اپل در سری 7 و نسل های بعدی دکمه هوم معمولی را با دکمه حالت جامد جایگزین کرد. همراه چیکاو باشید.

مینگ‌چی کو، تحلیلگر مطرح محصولات اپل که تمرکز ویژه ای بر محصولات این کمپانی دارد گزارش کرده است که احتمالا سری جدید گوشی های اپل با دکمه های غیر متحرک طراحی شده و روانه بازار فروش می شوند.

در همین راستا و به گزارش مک‌رومرز، این کمپانی بزرگ قصد دارد تا آیفون های پرچمدار جدید خود را به موتور تپتیک اضافی در قسمت داخلی بدنه و در نزدیکی لبه‌ی راست و چپ گوشی مجهز کند. به لطف این موتور می توان با فشردن دکمه تنظیم صدا و پاور بدون اینکه دکمه ها حرکت کنند حسی مشابه فشردن دکمه های مکانیکی را تجربه کرد. با این تفاسیر انتظار می رود که تعداد موتور های هپتیک آیفون از یک عدد به سه عدد افزایش یابد.

دو به روزرسانی بزرگ در آیفون 15 در راه است

به گزارش مینگ چی کو طراحی بدون دکمه و مهاجرت به USB-C دو بروزرسانی بزرگ در آیفون 15 اپل به شمار می رود. در همین راستا کمپانی اپل اعلام کرده است که به دلیل تبعیت از قانون جدید اتحادیه اروپا قصد دارد به سراغ درگاه USB-C رفته و با پورت لایتنینگ خداحافظی کند.

تا معرفی نسل بعدی گوشی های ایفون مدت زمان زیادی باقی مانده. به همین دلیل در مدت زمان شاهد گزارش های مختلفی درباره این محصول خواهیم بود.

انتظار شما از گوشی ایفون 15 اپل چیست؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.