قیمت گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی برای بازار جهانی قبل از رونمایی مشخص شد

خط تولید ردمی نوت ۱۱ شیائومی ( Redmi Note 11) از امروز راهی بازارهای خارج از چین خواهد شد. این شرکت قرار است که گوشی های ردمی نوت 11 پرو 5جی (Redmi Note 11 Pro 5G) با تراشه میان رده اما جدید اسنپدراگون 690 (Snapdragon 690) و ردمی نوت 11 پرو پلاس ۵جی که در داخل بدنه از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک ( Dimensity 920) قدرت می گیرد، امروز در بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. این مجموعه همچنین شامل گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس ( Redmi Note 11S) نیز خواهد شد که این گوشی هوشمند ردمی به تراشه هلیو جی ۹۶ مدیاتک ( Helio G96) مجهز شده است که برای عرضه از 9 فوریه (۲۰ بهمن ماه جاری) در بازارهای جهانی برنامه ریزی شده است. همراه چیکاو باشید.

همچنین انتظار می‌رود که ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۴جی ( Redmi Note 11 4G) نیز با اسنپدراگون 680 () به‌زودی به طور رسمی معرفی شود. این دستگاه اخیراً در برخی از سایت‌های خرده‌فروشی ظاهر شده است اما اطلاعات کمی در مورد مشخصات آن قابل مشاهده است. Tipster Chun قیمت رسمی Redmi Note 11 4G را برای بازار ویتنام به اشتراک گذاشته است.

صفحه تبلیغاتی گوشی ردمی نوت ۱۱ اکنون در سایت خرده فروشی ویتنامی FPTShop.vn فعال است. این لیست نشان می دهد که این گوشی از فردا در ویتنام به فروش می رسد. منبع اطلاعات، اسکرین شاتی از پست فیسبوک این سایت خرده فروش را به اشتراک گذاشته است. قیمت این دستگاه به پول رایج ویتنام ۴ میلیون ۴۹۰ هزار دانگ (در حدود 198 دلار آمریکا) است. این منبع می افزاید: آن طور که در یک سندی ذکر شده است، این دستگاه با تخفیف ویژه و با قیمت 3 میلیون و 990 هزار دانگ پول ویتنام یعنی با قیمت تقریبا ۱۷۵ دلار آمریکا قابل عرضه خواهد بود. در مورد این موضوع ان پست فیس بوک مورد اشاره در حال حاضر دیگر در دسترس نیست، که نشان می دهد ممکن است حذف شده باشد.

صفحه مخصوص ردمی نوت ۱۱ در FPTShop بیان می کند که این دستگاه در دو نسخه و پیکربندی مانند یک نسخه با ۴ گیگابایت رم بعلاوه 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و نسخه دیگر با 6 گیگابایت رم بعلاوه 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که ردمی نوت ۱۱ در اواخر امروز به همراه ردمی نوت ۱۱ پرو مجهز به ۵جی و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس دارای ۵جی به طور رسمی معرفی خواهد شد.

مشخصات گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ بر اساس شایعات - چیکاو

  • مشخصات گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ بر اساس شایعات

انتظار می رود که گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی، نسخه ای که قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود، دارای صفحه نمایش سوپر آمولد باشد. این صفحه نمایش از وضوح فول اچ دی پلاس بهره برده و همچنین نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را برای تصویر ارائه خواهد داد. این گوشی به تراشه میان رده اسنپدراگون 680 کوالکام پلتفرم موبایل مجهز می شود.

برای عکاسی نیز گفته شده که ردمی نوت ۱۱ نسخه جهانی در پنل پشتی از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می برد که از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده خواهد شد. این گوشی برای تأمین برق مورد نیاز خود نیز از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در بطن آن جای می گیرد، بهره می برد که می تواند از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.