ریلمی ۹ پرو با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری عرضه می شود

گزارش‌های منتشر شده درباره برند ریلمی می‌گویند گوشی ریلمی ۹ پرو (Realme 9 Pro) موفق شده تا گواهینامه TUV را اخذ کند. این خبر در حالی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که این منبع اعلام کرده است این گوشی ریلمی همچنین به یک باتری بسیار حجیم و بزرگ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. همراه چیکاو باشید.

 این گزارش‌ها می‌افزایند که یک دستگاه جدید ریلمی که گمان می‌رود ریلمی ۹ پرو باشد، موفق به دریافت گواهینامه TUV شده است. در مشخصاتی که از این گوشی هوشمند در این سایت اخذ تأییدیه ذکر شده به این نکته اشاره می‌شود که این این شرکت، گوشی هوشمند ریلمی را با یک باتری خیلی بزرگ با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی روانه ویترین فروشگاه‌های بازار گوشی‌های هوشمند خواهد کرد.

 این تلفن دارای شماره مدل RMX3472 بوده که در مورد این کد درواقع می‌توان گفت که همان کد شناسه‌ای است که این دستگاه برای اخذ گواهینامه SDPPI و TKDN اندونزی با آن شناخته می‌شود و برای دریافت مجوز عرضه در بازار این کشور عرضه شده است. علاوه بر آن، باز هم می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که باز هم این گوشی هوشمند وقتی از سوی ریلمی برای دریافت تأییدیه به پایگاه‌های داده NBTC تایلند و EEC روسیه ارسال شده است تا بتواند مجوز فروش در بازار این دو کشور را به دست آورد، با همین کد معرفی شده است که در نتیجه می‌توان با اطمینان خاطر اعلام کرد این کد به گوشی هوشمندی از برند ریلمی تعلق دارد که قرار است با نام «ریلمی ۹ پرو» در بازار عرضه شود.

گوشی ریلمی ۹ پرو آبی - چیکاو

البته در این خبر هنوز اطلاعاتی در مورد سرعت واقعی میزان شارژ که این گوشی هوشمند می‌تواند پشتیبانی کند، ذکر نشده است اما انتظار می‌رود که این تلفن همراه ریلمی حداقل با پشتیبانی از سرعت شارژ ۵۰ وات در دسترس خریداران قرار گیرد که این رقم همان سرعت شارژی است که در گوشی هوشمند دیگر این برند یعنی ریلمی ۸ پرو مشاهده شده است.

سری گوشی‌های هوشمند ریلمی ۹ مسلماً در بیش از یک نسخه تولید و عرضه خواهد شد که در داخل بدنه ریلمی ۹ معمولی از تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک پلتفرم موبایل (Media Tek Dimensity 810) استفاده خواهد شد که یک پردازنده بسیار خوب میان رده برای گوشی‌های میان رده است اما مدل ریلمی ۹ پرو که قرار است قدرت بیشتری را عرضه کند چاره‌ای ندارد جز این که از تراشه قدرتمندتری نیز بهره ببرد.

بنابراین این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ مدیاتک(Dimensity 920) قدرت می‌گیرد. البته نسخه سوم این سری ریلمی ۹ آی (Realme 9i) که یک دستگاه نازل‌تر از این دو گوشی است، تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ (Snapdragon 680) را با خود حمل خواهد کرد و در مقایسه با دو گوشی دیگر با برچسب قیمتی ارزان‌تری نیز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

گزارش منتشر شده درباره مشخصات گوشی ریلمی ۹ پرو - چیکاو

  طبق گزارش ها، ریلمی ۹ پرو برای دوربین اصلی در ماژول پشتی از یک حسگر  دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و علاوه بر آن، در کنار این حسگر قدرتمند، یک دوربین تشخیص عمق تصویر ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی به یاری آن خواهند شتافت. در مورد تاریخ عرضه این سری گوشی‌های هوشمند ریلمی، انتظار می‌رود که تا اواخر این ماه در بازار عرضه شوند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.