ارز بایننس کوین(Binance Coin)چیست؟

در بازار ارزهای دیجیتال اولین بار بیت کوین ظهور کرد. تیم متخصص و موسس اتریوم از دل این ایده پدیدار شدند. ایده ماشین تورینگ کامل، ذهن آن ها را به خود مشغول کرد. بر اساس این ایده به فکر طراحی کامپیوتر مجازی جهانی اتریوم افتادند و آن را بر پایه قراردادهای هوشمند عملی ساختند. بایننس به عنوان صرافی ارز های دیجیتال شناخته می شد. از ایده قابل گسترش اتریوم به صورت یک آلت کوین، بایننس کوین را طرح ریزی کرد. بایننس کوین ابتدا بر روی بلاک چین اتریوم و با استاندارد ERC 20 به صورت آلت کوین ایجاد شد. با پیش فروش توکن های بایننس  به صورت (ICO) اقدام به جمع آوری هزینه های توسعه اکوسیستم اقتصادی جدید بایننس کردند. تا پنجاه درصد از سرمایه جمع‌آوری‌شده در طول فرآیند (ICO ) و پیش فروش، برای بازاریابی و اعتبار سازی برند در نظر گرفته شد، حدود یک سوم درآمد پیش فروش نیز صرف ساخت پلتفرم بایننس و توسعه اکوسیستم بایننس شد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین ارزی(رمز ارز ها و از ارز های حوزه کریپتوکارنسی) است که توسط بایننس منتشر می شود و نشان معاملاتی توکن آن BNB است.. از ژوئن 2021، بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است و بالاترین حجم تراکنش های کریپتوکارنسی در ثانیه را پشتیبانی می کند.

  •       بایننس کوین نوعی رمز ارز با نشان BNB معامله است.
  •       BNB در ابتدا بر اساس قرارداد های هوشمند و بر روی بلاکچین اتریوم بود اما اکنون بر روی بلاک چین خود بایننس به عنوان زنجیره بایننس است.
  •       در موعد های هر سه ماه یک بار اقدام به توکن سوزی می نماید. توکن سوزی ها در شبکه بلاکچین ثبت می شود. یکی از دلایل توکن سوزی نگه داشتن ارزش بی ان بی است. بی ان بی برخلاف بیت کوین سقف میزان تولید کوین بالائی دارد. با هزینه کرد از سود و توکن سوزی  در سررسیدهای سه ماهه، از ارزش بی ان بی حفاظت می کند. نابود کردن توکن ها به صورت شفاف و اثبات پذیر به روش های دیگری نیز انجام می شود.
  •       بایننس ارزش بازاری بیش از 56 میلیارد دلار دارد و از نظر ارزش بازار ارزهای دیجیتال تنها پس از بیت کوین، اتریوم و تتر USD قرار دارد.

توکن سوزی برای متعادل ماندن مقدار نقدینگی BNB - چیکاو

مزیت ها و استفاده های بایننس کوین

توکن BNB بعد از مستقل شدن از اتریوم ارزش بالاتری یافت. چون پلتفرم و اکوسیستم اقتصادی خود را ایجاد کرده و از پشتوانه نقل و انتقال صرافی بایننس نیز برخوردار است وBNB ارز رایج برای پرداخت هزینه تراکنش های صرافی بایننس کوین است. با برنامه توسعه صرافی بایننس، BNB به عنوان ارز قابل ذخیره مطرح شد و از نمونه کارکرد های دیگر BNB به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  •       پرداخت هزینه های سفر (از طریق درگاه سایت های طرف قرارداد)
  •       خرید هدیه های ویژوال
  •       سرمایه گذاری ها
  •       وام دهی
  •       امور خیریه

کل پدیده ارز های حوزه کریپتوکارنسی نوظهور و به سرعت در حال گسترش و تغییر اند. ایده اولیه بیت کوین برای ایجاد ارزی مستقل از دولت ها و سیاست و موفقیت اش، دیگران را هم تشویق کرد. ایده ارز مستقل و با تعریف عادلانه و منطقی توسط اتریوم به شکل دیگری توسعه یافت. بایننس نیز زنجیره خود را ایجاد کرده است. در این بین دولت ها به نسبت تعریف خود از ارزش پول به این پدیده در حال تعامل اند. ذات مستقل و خودمختار اغلب ارز های دیجیتال برای دولت ها نگران کننده است.

خرید BNB

خرید BNB با توجه به سقف بالاتر امکان تولید به بیت کوین برتری دارد. از سویی نیز به اتریوم برتری دارد. بایننس کوین از دل اتریوم بیرون آمده، اما صرافی مخصوص به خود را دارد. هر چند نظر قطعی نمی توان در مورد هیچ ارز دیجیتالی داد، اما بایننس کوین از رمز ارزهای قابل توجه جدی در حوزه کریپتوکارنسی است. اگر قصد خرید BNB را دارید از ارزها و روش هایی که بایننس پشتیبانی می کند، خرید کنید. کارمزد خرید و تراکنش با رمز ارز ها یا فیات های مورد پشتیبانی بایننس کوین کمتر است. از این مزیت می توانید استفاده کنید.

سکه بایننس کوین - چیکاو

روش خرید bnb از اوکی اکسچنج

اگر شما هم به دنبال خرید ارز دیجیتال و هستید و به بایننس کوین علاقه مند شده اید، می توانید این رمزارز را به راحتی از صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید.

خرید BNB فرآیند پیچیده ای نیست و به راحتی می توانید با ثبت نام و احراز هویت در وب سایت اوکی اکسچنج این رمزارز را خرید و فروش کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.