بازگشایی مرز روسیه در کرونا

بر اساس اعلام مرکز ملی اطلاعات کرونا ، روسیه 8،060،752 مورد ابتلا به ویروس کرونا و 225،325 مورد مرگ را تایید کرده است. مجموع مرگ و میر اضافی روسیه از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا 660،000 است.  در این راستا روسیه برای گردشگران 61 کشور باز است. همه بازدیدکنندگان ملزم به ارائه مدرک آزمایش منفی COVID-19 یا گواهی پزشکی برای آنتی بادی های COVID-19 هستند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سفر ایرانیان به روسیه

آنا پاپاوا در دیدار روز دوشنبه خود با کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه و پس از شنیدن گزارش وی از وضعیت مبارزه با ویروس کرونا گفت: با در نظر گرفتن اینکه شما موج جدید بیماری کرونا را مهار کرده اید و با توجه به شاخص های جدید ، ما در اسرع وقت گزارشی تهیه و به ستاد کرونا ویروس کرملین ارسال می کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که به لطف بهبود وضعیت جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایران ، مرزهای روسیه به زودی نه تنها برای تجار و دانشجویان ایرانی ، بلکه برای کل ایرانیان مایل به دیدار از روسیه باز خواهد شد.

وی گفت: ‘من همیشه به ملت ایران احترام زیادی قائل بودم و ایران جزو اولین کشورهایی بود که روسیه آزمایش COVID-19 را در میان دوستان روسیه به آنها ارسال کرد.’

سفیر جلالی با قدردانی از اقدامات حمایتی دولت روسیه در مبارزه با ویروس کرونا در ایران ، گفت: روابط دو کشور در سالهای گذشته به طور مستمر در حال گسترش بوده است و افزود: در راستای این گسترش ، روسای جمهور دو کشور با این دیدار دیدار خواهند کرد. هفته در دوشنبه تاجیکستان و تبادل نظر.

جلالی با قدردانی از مساعدت روسیه در ارسال واکسن به ایران ، گفت: 90 میلیون دوز واکسن به ایران رسیده است و طی چند ماه آینده حدود 70 درصد از ایرانیان واکسینه خواهند شد.

شرایط سفر به روسیه

در حال حاضر در بیشتر مناطق روسیه کد QR تأیید کننده واکسیناسیون (تأیید شده در روسیه) یا آزمایش PCR منفی است

اکثر مناطق روسیه محدودیت هایی را برای شرکت در رویدادها یا بازدید از اماکن عمومی مانند موزه ها ، تئاترها و مکان های دیگر وضع کرده اند.

از شما مسافران تور مسکو و سایر شهرهای روسیه خواسته می شود که یک کد QR ارائه دهید که باید تأیید کند که آیا آزمایش PCR منفی داشته اید (72 ساعت پس از ثبت نام معتبر است) ، آیا توسط واکسنی که توسط مقامات روسی شناخته شده است واکسینه شده اید (واکسن های غیر اتحادیه اروپا در حال حاضر شناخته شده است) ) ، که در 6 ماه گذشته Covid-19 داشته اید (باید در سیستم روسی gosuslugi.ru ثبت شده باشد

اگر از مناطق مختلف روسیه دیدن می کنید ، لطفاً محدودیت های فعلی را بررسی کنید ، زیرا هر منطقه مقررات متفاوتی دارد.

مسافران تور روسیه

اخذ ویزای روسیه

طبق اعلام سفیر ایران در روسیه ویزای روسیه برای سفرهای گروهی با تور روسیه نیاز به اخذ ویزا نیست لازم به ذکر است متقاضیان از طریق آژانس‌های رسمی مسافرتی اقدام کنند، ضمن اینکه هیچ برنامه‌ای برای لغو ویزای انفرادی میان دو کشور به تایید نرسیده است

قیمت تور روسیه

هزینه سفر به شهرهایی چون مسکو،سوچی و سنت پترزبورگ بیشتر از هرجیری به رزرو بلیط هواپیمای روسیه، رزرو هتل و فصلی که در آن می خواهید به این شهرهای زیبا در روسیه سفر کنید بستگی دارد با این حال گاهی مخصوصا در فصل سرما امکان دارد تور سنت پرزبورگ و سایر شهرها شامل تخفیفاتی شوند و قیمت ان به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.